|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een origineel sierstuk voor de Corrado ja. Maar ik heb ook andere soorten gezien.
Dat wat een paar 100 euro gaat kosten vertel ik liever niet zomaar. Baal er namelijk enorm van en ik wil graag vooroordelen over mij persoonlijk de wereld uit houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heeft hij de C gesloopt
|
||||
|
||||
Ik denk starten terwijl hij nog in de versnelling staat...
|
|
||||
|
||||
zijn ook altijd de zelfde :p
|
|||
|
|||
gereden zonder rijbewijs.....
|
|
||||
|
||||
Nee jongens. Kijk hier was ik dus al bang voor. Vooroordelen. Maar om die dan maar weer de wereld uit te helpen.
Ik heb de wagen per ongeluk verkeerd opgekrikt en nu is de rechter dorpel beschadigd en aan de linkse kant kwam ik er gelukkig op tijd achter waardoor het daar tot een klein deukje bleef. Wou te snel zijn om 'even' de winter wielen te passen en heb dus niet goed nagedacht.. Maar ik ben al opzoek naar een goede locatie om het te laten repareren. Desnoods laat ik er nieuwe dorpels in lassen.
|
|||
|
|||
Ook zoiets kan gebeuren, leer je alleen maar van, ook deze dingen kun je hier neer zetten, iedereen maakt wel eens fouten bij zijn auto.
Al doende leert men zeg ik vaker. Succes. Groetjes ron |
|
||||
|
||||
Hier heb ik zeker van geleerd. Maar het is gewoon doodzonde en het had voorkomen kunnen worden als ik gewoon even wat beter gekeken had.
Ohja.. en rijden zonder rijbewijs zal ik nooit alleen doen. Alleen met mijn pa er bij en dat zal dan nog op een afgelegen plek zijn.
|
|||
|
|||
Balen man!! Maar succes met 't te regelen verder. Niet zo schokkend gelukkig allemaal :-)
|
|
|||
|
|||
ajj dat is shit , geen vooroordelen hier hoor heb zelf ook wel een paar domme auto-sleutel-fouten gehad (scrabble woord )
maar hoe ernstig is de schade?, is alleen de krikrand onder de auto in elkaar gedrukt of zit er echt een deuk in de dorpel zelf (zichtbaar als je naast de auto staat?) mvg |
|
||||
|
||||
De deuk is zichtbaar. Maar ik heb al contact gehad met de schade hersteller hier langs de deur en die komt zo snel mogelijk even kijken. Had het nu namelijk druk.
|
|||
|
|||
aj, balen!, hopenlijk valt het mee
|
||||
|
||||
De reparatie van de dorpels gaat ongeveer €400 kosten incl. Opnieuw spuiten van de dorpels. Wel doodzonde van het geld want nu moet ik een hoop andere dingen die ik nog voor de C wou aanschaffen laten liggen..
Het voordeel is wel dat het interieur er half uit moet en ik dus ook de kans heb om de bedrading van het geluid en dergelijke eens goed aan te sluiten. Ohja, dus ook de kans om er eventueel meteen een creme leren interieurtje in te knallen. Mits ik een net interieur vind en ik mijn zwart lederen interieur verkocht krijg.
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by Dennis-Mash : 21-08-2010 at 14:10. |
|
|||
|
|||
damn.. das is zeker jammer geld , maar ja gebeurt is gebeurt helaas..
waarom wil je er een creme interieur inhebben dan? staat Zwart niet veel mooier?? ik heb zelf een standaard (nieuw type) stoffen interieur in de corriel, gelukkig nog helemaal schadevrij.. maar ik wil in de toekomst miss nog halfleder mvg
|
||||
|
||||
Gebeurd is gebeurd ja. Het enige wat nu telt is dat het gemaakt moet worden. Dat het stom was van me weet ik.
Wat betreft het creme lederen interieur. Zoiets heb ik altijd al zeer gaaf gevonden en het zal in combinatie met de donkere kleur best aardig staan hoor. Het zal zeker even wennen als er zoiets in zit. Maarja, daar hebben we ook nog alle tijd voor om dat ooit eens in te bouwen. Nu is de mogelijkheid er alleen, dan moet ik natuurlijk ook nog een net interieur vinden en mijn zwart lederen interieur kunnen verkopen.
|
|||
|
|||
jep dat is ook weer zo, maar ik denk dat je je interieur (mits in goede staat ) nog wel een keer kwijt bent, leer is nogal gewild.
welk soort achterlichten had je er trouwens in?? het enigste wat ik orgineel niet echt top vindt zijn de acherlichen
|
||||
|
||||
Mijn interieur is nog in een zeer goede staat. Geen enkele instap schade en het is door de vorige eigenaar nog compleet opgeknapt. Waarvan facturen aanwezig zijn.
Toen ik de auto kocht zaten er crystal smoked achterlichten in van In Pro. Vind die opzich wel gaaf maar de originele look komt daar weer net wat boven uit. Maar als ik ooit wat verander aan de verlichting dan komen er rode Mike Edition achterlichten in en smoked koplampen in combinatie met een embleemloze grill. Maar of dat er ooit door komt. :P
|
|||
|
|||
Die allerlaatste zin bevalt me wel. De rest van de alinea niet :-)
|
|
||||
|
||||
Haha, had ik niet gedacht van zo'n originele Corrado freak!
|
|||
|
|||
Ik bedoelde dus juist... dat 't me wel beviel dat jij je afvroeg of 't er ooit kwam.. en de rest van de alinea, waarin je dus al die aanpassingen beschrijft, die bevalt me niet :-)
|