![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() dub be good to me =-= Beats International
Friends tell me I am crazy That I'm wasting time with you You'll never be mine That's not the way I see it Coz I feel you're glad you're mine Whenever you're with me People always talk about reputation I don't care about your other girls Dub be good to me Dub be good to me
|
|
||||
|
||||
![]() En natuurlijk niet te vergeten de mannen met baarden.
ZZ-TOP Chevrolet Thunderbird She loves my Automobile Master of Sparks Manic mechanics
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maaruh, merk ik hier een redelijke overeenkomst tussen forum gebruikers qua muziekstijl??? Beter!! Lees tenminste veel punk en rock verwante bands en songs ![]() Quote:
Neerlands kortste track toch??? Geloof 1min29sec…
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup, ook een superband, ook vaak live gezien net zoals the undeclinable |
|
||||
|
||||
![]() Om weer eens on-topic te gaan:
Vanilla ICE - ICE ICE Baby Zoals de titel al 3 keer zegt : In Car Entertainment !!! en natuurlijk de magische woorden: "rollin' in my 5.0 with the ragtop down so my hair can blow." Girlies on the sideby waiting just to say Hi. Heerlijk wat cult..... heb hem laatst nog es aangevraagd op the box.... |
|
||||
|
||||
![]() Status quo- don't drive my car
Status quo- Rolling home Normaal- 8 cilinder blues Normaal- ik kom altied weer terug, het eerste coupletje ervan Jullie zijn een hele belangrijke vergeten zie ik.... Wat dacht je van The Doors- Roadhouse blues! Last edited by Arno : 24-04-2004 at 09:56. |