|
|||
|
|||
Quote:
De bovenste zijn BB5 LM's in 19" met Falken FK452 in de maten 215-35-19. De onderste zijn Audi A8 Stars in 18" met Falken FK452 in 215-35-18. |
|
||||
|
||||
Quote:
wat een fucking g**le bak, super gedaan en heel mooi bedacht. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
notch...
|
|
||||
|
||||
De mijne?
Waarop baseer je dat dan, notch of niet.. op die 2 foto's zou hij exact gelijk liggen.
|
||||
|
||||
baseer het op mijn mening, op de eerste foto ligt hij achter met de wielkast op de band, en voor zie je nog plaats, ik zou hem voor graag nog iets lager zien.
Zie het niet als kritiek...maar als een mening.. |
|
||||
|
||||
Ja daarom informeer ik je dat als ik 'm zou notchen dat dat geen hol uit zou maken (althans op zoals hij te zien is op de pics hierboven). Als ik 'm strak op de band wil moet ik beide kanten notchen, m'n beschermkappen eronderuit halen en m'n stabi weghalen, en wellicht ook mijn binnenkuipen .. je hebt voor ook een naar binnen staand randje bij je wielkast dus er zal altijd wat schaduwval zijn.. vergelijkbaar met een mk2 bv. Al die dingen lijken mij niet zo'n geschikt plan voor die paar mm.
Lager? Graag, maar een keer is het op, kijk onder de auto en je ziet duidelijk dat de hele rambam al op de grond ligt ..
|
||||
|
||||
Quote:
Volledig met je eens Misha,zou ook niet de slijptol erin willen zetten. Misschien andere voorvelgen met een smaller,platter bandje. Laat ik nou net een setje te koop hebben in 8 en 8,5 J |
|
||||
|
||||
Haha, ik heb juist 8.5j rondom omdat ik het mooi vind als alle banden gelijk getrokken liggen!
En er zit JUIST een spacer van 15mm tussen voor om 'm zo gelijk met de wielkast te krijgen.. Platter gaat hij zo toch niet (voor je gaat ouwehoeren met bovenstaande maatregelen althans). Nu vult hij de wielkast nog mooi op omdat hij mooi breed staat.. achteraan btw 20mm spacer. Thanks
|
||||
|
||||
helder
|
|
||||
|
||||
Misha, waarom heb je van die dakdragers op je dak staan!? Ga je zo vaak met je schoonmoeder op pad? Vind het namelijk een beetje afbraak aan de rest van de auto.
|
||||
|
||||
Misha, heb jij air ride ?
zou toch botergeil wezen als die altijd laag is
|
|||
|
|||
Bij aankoop.....
http://img59.imageshack.us/img59/74...otoit6sekaq.jpg na 1 jaar bezit.... huide stand van zaken Last edited by Tjaap : 26-09-2010 at 21:04. |
|
||||
|
||||
Gijs .. wellicht omdat ik het vet vind
Krull: heb idd air, maar hij is altijd laag hoor.. rij zo plat als kan
|
||||
|
||||
Okay, prima
|
||||
|
||||
Mijn mk4 V5 Highline met blauw-zwarte recaro's.
En deze wielen komen eronder, 18" 8,5J met 225-40 rubber
|
||||
|
||||
de mijne:
|
|||
|
|||
Mijn golfie v6 4motion alvast in de winter modus
|