|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
As ik it goed begrepen ha, is it wurden:
15:00, Zeend, mei heites 1975 Amescador Jens |
|
|||
|
|||
Mijn Mk2 heeft ook de nodige aandacht nodig qua uitdeuken......
Maar hij gaat s'morgens naar de poetser voor een grondige poets/polijst beurt,en misschien dat ik dan s'middags dan nog ff naar Dokkum rij......en als het niks word met uitdeuken ivm drukte oid dan kom ik gewoon voor de gezelligheid |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt Jens . Marco kreeg de kevert niet klaar |
|
|||
|
|||
Quote:
gezellig ja ...... |
|
||||
|
||||
Hey Alberto,
ik kom met twee auto's voor het uitdeuken, mijn passat en de lupo van Froukje. Allebei een paar deukjes in één deur.
|
||||
|
||||
Zonet de laatste hand gelegd aan de Mk2 vr6 van Ron , nieuwe draagarmrubbers erin gezet , dus die is klaar voor t uitlijnen!
Misschien (als t mooi weer is ) trek ik de witte jetta ook nog wel even van stal
|
|||
|
|||
top lennart
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nu al deukjes?
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 27-05-2010 at 23:53. |
|
||||
|
||||
Heeft je 5D nu ook al een koosnaampje?
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 28-05-2010 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had hetzelfde plan Als ik tijd heb rijd ik ook wel even langs! Lammert schenkt goede koffie |
|
|||
|
|||
morgen perfect weer
en nog 1 auto ruimte om uit te lijnen liefhebbers kunnen zich ff bij mij melden |
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
||||
|
||||
Ikke, kom morgen del hoor!
|
|||
|
|||
gezellig JeeWee
1 Pieter Epema Golf ......8:30 2 Golfsburg , Golf mk2 .................wow: 3 LuNaTiK. Jetta 2........10;30 4 Gerben Bora .............11:30 pauze 5 Ruurd Corrado............13:00 6 Richard damstra Corrado..14:00 7 Jens , '75 Amescador 8 Variant110 , Ron's Mk2 vr6 16:00 reserve Split , de blauwe Lammert van der Meulen Beurtvaart 11 9101 RB Dokkum uitdeuken zonder spuiten 1 Alberto groene jetta 2 mooney 2x 3 Richarddamstra 4 Molle (in de middag ) 5 6 tot morgen mensen Last edited by Alberto : 28-05-2010 at 23:05. |
|
||||
|
||||
He Alberto,
Is er al een tijd voor ons gepland voor het uitdeuken van de passat en lupo? Of moeten we lang komen wanneer het ons uit komt? Jacobus en Froukje
|
|||
|
|||
neem je de houtenblokjes morgen ook even mee.
hij erg laag |
|
|||
|
|||
Quote:
zou niet te laat komen hij is er vanaf 9:30 uur....tijd plannen valt niet mee is maar net hoe lang hij bezig is per auto Quote:
we gaan de uitdaging aan Ruurd |
|
||||
|
||||
ff gesplitst: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70935