|
||||
|
||||
Zo weer even een update.
Het is alweer een tijdje geleden maar mn golf is verlaagd Ik heb vandaag nog even snel wat foto´s gemaakt van hoe hij er nu bij staat. |
|
||||
|
||||
dat kan lager zag dat je uit nieuw buinen komt, reed gisteren door jullie dorp en kwam echt een strakke polo genisis tegen een zwarte, is dat ook een bekende.
|
|
||||
|
||||
Ja hij kan zeker lager, maar ik vind het eerst goed zo
Er moeten toch nog verlagingsveren onder want er is nu gewoon een stuk van de veren afgeslepen Komt zo ook niet door de apk want de veren liggen los in de veerpoten als je hem op de krik zet.. Die polo waar je het over hebt is me nooit opgevallen, misschien wel een keer gezien maar ik zou het zo niet weten. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man! Toppie
Heb je stukken van de veren afgeslepen? Ben je wel helemaal lekker Of was dat mijn idee...
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit zo, knappe golf hoor.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
veren afslijpen zou ik niet doen... dan verliest de veer zijn sterkte.
gewoon schroefsetje op de kop tikken joh kost bijna niks en er staan er zat, kijk anders even in het verkoop topic. staat ie te hoog schroef je em wat lager, staat ie te laag dan... tja hij staat eigelijk nooit te laag
|
||||
|
||||
Ik ben me er van bewust dat de veren afslijpen niet echt een fijne manier is.
Hij rijdt nu eigenlijk niet echt super:P Hij stuitert namelijk enorm.. Maar wel lekker strak in de bochtjes Als ik m´n eerste loon van m´n nieuwe job binnen heb zal ik eens verder gaan kijken |
|
||||
|
||||
`t is al weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen.
Ik heb weer een update namelijk GTI achterlichten Ook heb ik een zoveelste poging gedaan om m´n kunstof mooi zwart te maken, en vooral zwart te HOUDEN Ik heb ze nu behandeld met lijnolie. Ik hoop dat het nu wel een tijdje mooi blijft. Aangezien ik gek ben op foto´s en jullie ook een plezier wil doen heb ik maar weer wat fotootjes gemaakt M´n nieuwe kontje Als ik m´n loon binnen heb dan wil ik hem eens een beurtje geven. Kan ik gelijk m´n koelvloeistof lekkage oplossen. Hij stottert af en toe ook echt enorm. Net alsof de tank leeg is, zo erg. Het probleem doet zich alleen voor als ik het gas constant houd, ongeacht welke versnelling. Soms is het zo erg dat m´n blok helemaal heen en weer schut Zodra ik het gas weer intrap dan trekt ie na een beetje stotteren weer gewoon door. Is dit een kwestie van een beurtje geven of is het een carburateur probleempje ofzo? ´t is een 1.6, ik geloof dat die wel vaker problemen met de carburateurs hebben. Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven(A) Dit was het wel weer zo´n beetje voor nu Last edited by chris634 : 16-07-2010 at 19:21. |
|
|||
|
|||
Mooi golfje, leuke updates. Zoals je het beschrijfd over het stotteren van de motor lijkt wel of die valse lucht/vacuem trekt? Controleer alle leidingen van de caburateur even, sommiggen kunnen hun beste tijd hebben gehad.
|
|
||||
|
||||
Bedankt Kazzo, ik zal daar binnenkort eens naar gaan kijken.
Houdt me van de straat he |
|
||||
|
||||
wat betreft het stotteren, de caburateurflens gaat ook vaak kapot
ik heb m toendertijd bij http://www.vassparts.nl/ besteld verder een leuke golf voor weinig geld
|
||||
|
||||
Ik moet er zeker nog naar kijken? En haal dat 16v logo er ook ff uit, dat hoort er niet op.. Eigenlijk wil ik die weer graag weer, voordat ie gejat word!
Die lampjes staan erg goed moet ik zeggen!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha gaat moeilijk als je in blanes bent he Dat logo is vet maar hoort inderdaad niet echt he Maar dan moet die hele grille er ook uit.. Je hulp is altijd welkom maar zoals ik al eerder zei: dat gaat moeilijk als je er niet bent ik geef m volgende week een beurtje. Bougie´s en kabels, alle vloeistoffen vervangen, filters vervangen (nog aanvullingen?). Denk dat ie dan sowieso al een stuk beter loopt En dan zal ik de carburateur ook eens bij langs lopen als ik toch de hele boel al los heb liggen... |
|
||||
|
||||
Een gril vervangen is een kwestie van een tweetal schroefjes, en dan eruit wippen. Let wel op de aansluitingen van je verstralers.
Een andere gril kost nieuw iets van 20? Last edited by Supernova1981 : 31-07-2010 at 02:17. |
|
||||
|
||||
Waar blijven de foto's van je verlagingsset?
|
|||
|
|||
en hoe loop die nu na je beurtje
|
|
||||
|
||||
Ff afstoffen
in de tussentijd is er weer het een en ander gedaan aan m´n golf. Gisteravond maakte m´n uitlaat van het een op het andere moment een kolereherrie . Ik ging dus meteen uit van het ergste: er zal wel een demper lek zijn en dat wordt een dure grap Volgende ochtend maar eens onder de golf gekeken, blijkt het gewoon een verbindingsklem te zijn die nogal verrot was Een dikke meevaller dus. Hier een paar foto´s van mijn zeer proffesionele werkwijze De verrotte klem: Zoek de verschillen En de nieuwe klem er weer op: Ook heb ik nog een aantal update´s uitgevoerd. Ten eerste natuurlijk m´n nieuwe 2e handse schokdempers met verlagingsveren. (volgens mij ±30 mm. Precies genoeg voor mij). Gek genoeg ben ik de foto´s hiervan kwijtgeraakt Nog wel wat foto´s van de ouwe meuk die er vanaf kwam: De voorste schokbrekers waren zo lek als een gieter. Vervolgens is de auto natuurlijk uitgeleind. Dit had ik bij de eerste keer toen ik ´m verlaagde niet gedaan. Mn bandjes waren daardoor helemaal schuin afgesleten Voor een kratje bier kon ik 2 in redelijke staat verkerende michelins overnemen van een kammeraad voor een kratje bier Hij heeft ze er ook voor me omgelegd. De koelvloeistof flens + o-ring aan de zijkant van het blok heb ik vervangen. Die lekte namelijk. Binnenkort nog even de waterpomp en mn piepende V-snaar vervangen. Die pomp is ook lek en de snaar giert er over en ziet er niet al te fris meer uit. Ook heb ik een chromen stripje in mn deurklink. Vond ik nog op de sloop. Helaas was het er maar een. Heeft iemand er nog een over? Ook vond ik op de sloop originele nokia deurspeakers Dat heb ik dus ook even ingebouwd en het klinkt nu een klein beetje beter:P De kapjes die erop horen mis ik nog. Er zat namelijk maar een bij, en die is stuk Ik was trouwens vergeten om de doorvoerrubbers van de auto naar het portier mee te nemen. Die heb ik de volgende dag meteen nog even opgehaald en gemonteerd. Ik zoek ook nog steeds plaatwerk voor mn Golf. Met name een andere achterklep in de kleur LD7V. Als iemand nog iets heeft liggen of een golf weet te staan ergens in het noorden laat het dan maar even weten Last edited by chris634 : 31-08-2010 at 13:42. |
|
|||
|
|||
Grappig voor 100 euro haha, maar toch niet voor een schroefsetje gegaan
|
|
||||
|
||||
Nee nee, ik wil gewoon normaal met die golf kunnen rijden.
Elke dag als ik naar mn werk ga kom ik over een enorme hobbelweg, en nog een stukje zandpad. Dus ik wou graag nog enigszins comfortabel met die golf kunnen rijden. En ik had er gewoon het geld niet voor:P Die schokbrekers en veren hadden me maar 70 euro gekost. Vandaar mijn keuze voor een vaste set. |
|
||||
|
||||
kijk ie uit? assteunen zijn 10 euro bij de aldi!