|
||||
|
||||
@ BART..
Hij staat op speurders te koop... als feeler Nu staat hij nog in RIGA. en wordt eind juni terug gereden ca 1800km Ik heb al een fanaat gevonden... zodra de auto in NL is komt deze kijken en rijden. In NL komt er een kenteken op en wordt hij op de grond gelegd na de kentekenkeuring. Alle kosten moeten betaald worden dus hij is niet te koop onder de 1750 euro...als alles klaar is zal ik een verkoopprijs berekenen zitten ook wat reserve onderdelen bij.
|
||||
|
||||
Dat is een nette prijs, de meeste die ik heb gezien (in Rusland) zijn kats verrot. In Europa is ook bijna niets te vinden.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet?! ZAT TE VINDEN http://www.autoscout24.nl/List.aspx...40&mmvmd0=18634 http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lqybraquhnbb http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vrfvggpx1nld Halt, Polizei! http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b1hgev1oufoo Wel jammer dat de Lada gelijk weer de verkoop in gaat Heeft wel iets, misschien eerste autotje Last edited by Rick_Leusden. : 05-06-2010 at 22:24. |
|
||||
|
||||
Lada 1200 (2101) =
Leuk projectje. Niet verkopen, gewoon zelf klaar maken en cruisen. Overigens, ik vind de meeste Lada's wel stoer. Behalve de Samara's dan, die vind ik minder... Heb zelf ook wel naar een 1200 gezocht, of een knappe 2107. Een Niva zou ik ook geen nee tegen zeggen. Gr. Ed
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja dan zit ik redelijk met mijn 2000 eurotjes Mischien wordt het wel de winterauto .... ik kan nog 4 maanden op lets kenteken rijden... hihihih
|
||||
|
||||
Quote:
Het is een 21013 (serie3) 1200cc.... Samara is lelijk... de types met de 4 ronde koplampen vindt ik ook niet mooi. de nieuwe kalina zou ik ook geen geld voor willen geven.. en ook niet voor lease. lelijk zijn de kalina's nou ook weer niet... 4 autos in de belasting en verzekering vindt ik teveel... jetta van de vriendin TD mk2 daily Lada 2101 BMW m3 e30... Ik kan de staatskas wel blijven sponsoren.. M3 is nu geschorst Lada wordt de eerste 4 maanden nog gereden op Lets kenteken... Nog een lada gespot in NL...
|
||||
|
||||
Zoo vanuit RIGA groet ik allen...
De LADA is klaar voor de reis terug.. Diverse kleinigheden opgelost en heeft een strenge APK gehad... dus nu kan ik het land uit... Imperial op t bak met een oud koffertje...jerrycan... russische oliebus... Gisteren door RIGA gereden... ca 5 x een thumps up gehad en veel wijzende mensen.. Damn ik dacht dat je een LOSER was met een LADA in RIGA. dus niet... Moet wel zeggen dat het echt RUK rijdt zo'n ding als je VW en BMW gewent bent...
|
||||
|
||||
Quote:
Och, als je hem al beu bent, zet je hem maar bij mij voor de deur... Gr. Ed
|
||||
|
||||
Goede reis kerel!
|
||||
|
||||
F.K ik dacht dat ik fotos geupload had... Hmm kijk ik net niet dus...
Bij deze de foto's @jettapowerrrr... natuurlijk mag je hem kopen als hij terug is... @ a.busser... Thanx.. ik ga wel met de boot.. speel wel vals.. ipv 1800km rijden nu 28 uur op de boot en 340 km rijden naar mijn ouders waar hij zal slapen en wachten op een vette verlaging!
|
||||
|
||||
Vind het stiekem toch wel grappig man, zo'n lada Ziet er ook netjes uit
|
||||
|
||||
wat een tof ding!
|
|||
|
|||
toch weer netjes gekregen !! Schier karretje
|
|
||||
|
||||
Wat een vet dingetje is dat toch!
|
||||
|
||||
Thanx guys.. om 2 uur NL tijd s'nachts op de boot...vroeg naar bed dus...
|
||||
|
||||
Maandag J.L aangekomen in travemunde... probleemloos..
Door ZOLL aangehouden om de auto te bekijken!!!! veel thumbs up gehad! Vandaag in Bad Bentheim naar een oldtimer meeting geweest.. ook weer veel positieve reacties en veel fotos gemaakt van de auto... Ik twijfel nog om de auto te verlagen... omdat de panhardstang ingekort moet worden ivm scheeftrekken van de achteras... er zijn genoeg "originali" freaks die NIET op een geslamde 2101 zitten te wachten... aangezien de auto op speurders staat... Gedaan...dit weekend Interieur gereinigd motorruimte schoongemaakt en diverse delen gespoten Kleppen gesteld auto gepolijst Met dit als resultaat... En met zijn broer...
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 11-07-2010 at 21:25. |
|
||||
|
||||
2 enorm verschillende auto's op het laatste plaatje, maar allebei echt erg mooi.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Haha... Geweldig verhaal.
En een mooie variatie op het thema: hij was van een oude vrouw Ik hoop dat je hem goed verkoopt, het is een mooie auto.
|
||||
|
||||
Mooie foto, naast de BMW