|
||||
|
||||
heb em gisteren in het echt mogen zien maar echt super vet!
Vind het ook tof dat je er een eigen draai aan geeft! en oog voor detail! Succes verder als je tijd kunt vinden |
|
|||
|
|||
haha g louder was me voor!
zeker vette bus en vooral zo door gaan morgen hoor je van mij Last edited by saeren : 12-05-2010 at 10:53. |
|
||||
|
||||
Erwin, El Dudo, muchos gracias 8)
Na Budel gaat dit bakske richting de VolksProjects-shop om wat punten op de Y te zetten In ieder geval gisteren motor erin gehangen en een klein, maar zaaaaaaaaaaalig toerke gemaakt. Facking helllyeaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 8) 8) 8) man man man, hier zit een serieus contente knakker :mrgreen:
|
|||
|
|||
ja duidelijk ook goed bezig! helaas ben ik er niet dit jaar met budel! maar volgend jaar zeker met de karmann
|
|
||||
|
||||
Juupje erbij
|
|
||||
|
||||
Thanksss dudesssss
Uitlaat ''was'' een Mondo....... Mijn favoriet uitlaatje gemonteerd en ook de bumper gemonteerd Remmen zijn ontlucht en derjuist een eerste TOER gaan maken. Enne lap't em > Gelijk in panne Hij krijgt nie genoeg naft dus de tank zit verstopt. Van de week eerst even spoelen. Boxkabel / sturingkabels / voeding etc etc ligt ook reeds gereed zodat we der eenswa I C E in kunnen mikken Van de week ook schokdempers achter steken en andere velgen Ik ben echt zeer zeer content.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit Don kom hem op budel weer eens goed bekijken
|
||||
|
||||
8) 8) 8) 8)
Twas een dikke knaller
|
|||
|
|||
geniaal zijn er ook nog filmpjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
PartySamba meets Ratmann's 59 Split
|
||||
|
||||
Op die bloemen na een vet busje! Stond wel ff te kijken toen een stel mensen in dat busje op de maat van de muziek op het dak stonden meppen.. dat ging best hard.
|
|||
|
|||
haha mafkees lekker bezig!
karmann schiet ook op |
|
||||
|
||||
staat em goed de bloemen!
en filmpje egt |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Dus dat doe je met een gerestaureerde bus van 45 jaar oud... Grote jongen |
|
||||
|
||||
is maar net wat je leuk vindt om te doen! de bloemen op de voorkant vind ik ook wat minder.
|
|
|||
|
|||
Filmpje doet mij denken aan twee geweien kruisende herten. Zullen de mannelijke hormonen wel zijn denk ik .....
|
||||
|
||||
Quote:
zelf weten toch? ik vind het prachtig
|
||||
|
||||
Gewoon lekker onschuldig lol hebben met je eigen auto.
Daar is zoiets toch voor. Zonder zulk soort onzin was 't ook geen Party Samba.
|
||||
|
||||
Hahaha, weer lekker los gegaan Donneke?
Toen ik dat filmpje zag moest ik denken aan dit filmke van een aantal jaren terug: http://www.youtube.com/watch?v=T4MnaKX-UQU&NR=1 Ook Don en Bob(Ratmann), maar dan naast elkaar in de bus, met net zoveel fun Greetz Ron |