|
|||
|
|||
Quote:
Wie is de eigenaar van deze Audi ???
|
||||
|
||||
geen idee,maar hij is wel f%cking vet...
|
||||
|
||||
die is van Edwin.. maat van mij..
heb nog een paar foto's "opgeladen": strakke polo: Last edited by hajee : 07-03-2010 at 21:05. |
|
||||
|
||||
die scirroco was echt vet ! en de audi van knedel is ook een stoer bakkie
wel verrekes lang rijden vanuit velden/venlo. |
|
||||
|
||||
Quote:
VET, die carbonnen kentekenplaten komen van mijn werk ! Ziet er gezellig uit! |
|
||||
|
||||
Rond half elf was ik in Deurningen. Tot half drie lekker rond lopen slenteren. Dit was weer top georganiseerd. Veel fraaie VW's gezien en leuke mensen gesproken. Wat hier al door anderen genoemd wordt: jammer dat veel mensen al weer vroeg vertrokken.
|
|
||||
|
||||
Hallo allemaal, net even de eerste reacties doorgelezen en uiteraard geeft dat weer een goed en voldaan gevoel voor het vele werk. Uiteraard iedereen bedankt die onze meeting bezocht heeft, zonder jullie kan het niet.
Even een paar kleine puntjes die we zelf inmiddels al besproken hebben. De clubplaatsen waren bekend, alleen het terrein is zaterdag op het laatste moment nog volledig overhoop gehaalt, doordat we er het 'achterste' stuk bij kregen. Onze ingeving: Mooi, geweldig stuk, hier kunnen we de clubs mooi neerzetten. Helaas, bleek het in de praktijk niet zo mooi uit te pakken als dat we het in gedachten hadden, sorry daarvoor. Het vroege vertrek, tsja, dat houd je altijd, dat is helaas bij elke meeting zo, net als het feit, dat wanneer de prijsuitreiking geweest is, dat iedereen massaal vertrekt. Het entreeverhaal, wij maken heel veel kosten, kosten die menigeen niet ziet, dit zal op de een of andere manier terug moeten komen d.m.v. o.a. entreegelden. Wij proberen in ruil daarvoor een mooie show, een goodiebag en iets van een verkiezing te geven. Helaas zijn er mensen, die dit niet willen betalen en de meest vreemde constructies bedenken om maar niet die 5 euro hoeven te betalen. Dit gaan we de volgende meeting op lossen Voor de rest hebben wij een geweldige dag gehad, genoten van het weer, de mensen, de auto's en de sfeer. Foto's komen verdeeld over de week online op onze site, dus check af en toe www.vw-speed.nl voor de foto's, verder stellen wij een reactie op de site ook op prijs. groeten van de organisatie.
|
||||
|
||||
ik heb mijn pics hier in het album geupload.
Een paar: ouwe vreetzak tering wat een plaatje...*kwijl* |
|
||||
|
||||
Ik heb me ook goed vermaakt.Hoge opkomst, koud maar droog weer,met een zonnetje erbij. Zeker geslaagd en een mooi begin van t meeting seizoen.
|
|
||||
|
||||
Jammer dat ik moest voetballen, ziet er echt vet uit.
|
|
||||
|
||||
zag er allemaal goed uit mannen.. volgende keer niet rond mijn vrouw haar verjaardag
|
|||
|
|||
Hier even een paar plaatjes van mijn kant .
Was de eerste keer dat ik voor vw-speed mocht mee draaien in een treffen en was goed aan poten moet ik zeggen Chris nog bedankt voor de "fries cel " slaap plek top geregeld Ondanks de club parking wat aan de krappe kant was liep het verder super dacht ik , foutje die we volgende keer weer glad gaan slijpen Het was gewoon super weer , iet wat fris , maar de zon strak aan de hemel perfect gewoon ! Maar de echte liefhebbers waren er weer aanwezig, en ook veel even gesproken . Tot de volgende glimmen dat ding uit Driesum hoe zo koud , hoe zo pekel .... mooie matjes Mannen van Volksforum nog bedankt voor de kenteken plaat houders kan weer een paar auto's voor uit later niet weer aan de hekken zitten he heren Last edited by Alberto : 07-03-2010 at 21:51. |
|
||||
|
||||
Hier de fotos van mij kant
Het was een mooie dag wat een opkomst Mijn cabbie Mijn top 5 En de link met de rest van de fotos (200) http://www.mijnalbum.nl/Album=LLFOOWUP |
|
|||
|
|||
Het was idd weer zeer gezellig.
Ook het eten was goed en genoeg. Het was een goede start voor een mooi VW jaar! |
|
||||
|
||||
Viel ons tegen dit jaar, parkeren slecht/niet geregeld en 12,50 betalen voor een l*llig portemonneetje.
Wel heerlijk weer en de eerste open kilometers van dit seizoen gemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
zeker wel echt een dikke bak! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.., Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Oeh shit, heb er nog niet in gekeken.
|
||||
|
||||
Het was een drukke en vooral gezellige meeting. De kwaliteit van de auto's verwacht ik later in het jaar beter. Komt natuurlijk deels door het weer op het moment.
Verder was de DubClub in grote getalen aanwezig, alleen de meeste auto's stonden nog thuis
|
||||
|
||||
helaas kon ik niet vandaag stonden mooie auto"s bij op de foto's volgend jaar maar wel heen