|
||||
|
||||
Je weet dat je er vrijdags om 16uur pas op kan Ronnie?
|
||||
|
||||
Ja zeker weten we dat. Hahaha.. Gaan dus lekker optijd vorig jaar was het ook al gezellig om die tijd.
Dus daarom dit jaar weer maar met de volledige groep. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
De eerste bezoekers staan al op donderdagavond op de parking aan de inkom
|
|
||||
|
||||
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wer...2X369/boom.html
Weer is matig... Hoop dat het positief uitvalt.
|
||||
|
||||
Tsja we zullen zien, maar ja we hebben toch tentjes en warme kleding, ik heb er zin in.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Weer boeit niet, partytent in en gaan! Eigenlijk is het weer nooit echt super slecht geweest. Ik laat me er iiig niet door tegenhouden |
|
||||
|
||||
Quote:
Wij waren er vorig jaar precies om 4 uur.. en daarom gaan we dit jaar 2,5uur eerder rijden
|
|||
|
|||
Alleen zondag van de partij.. Tis inmiddels maar 28km rijden..
Hopelijk met de keev...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou toch een keer een weekend proberen, dan ervaar je het beter. |
|
|||
|
|||
nog wat spullen pakken, auto wassen en het belangrijkste bier halen! Gaat weer een weekend zijn !!!
|
|
||||
|
||||
de eerste idioten staan sinds gisteren al voor de poort te wachten!
|
|
||||
|
||||
Ja dat las ik ook.. dan ben je echt een koekert als je 't mij vraagt. Een goeie plek is leuk, maar je gaat toch geen 3 dagen van te voren voor de poort liggen, er staat niet voor niks dat de shit pas om 4 uur vrijdags open gaat.. maar dat zal wel aan mij liggen
|
||||
|
||||
zijn er ook mensen uit de omgeving Tilburg die gaan???
gr: Bekir |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja evilnyntje dat geloof ik zeker! Mss volgend jaar dat ik wel een weekend ga, kheb zaterdag ook een trouwerij en vrijdagavond mijn b-day party! En de keev is ook nog niet af en de bora is nou niet echt een showcar Staat volksforum in een bepaalde hoek of stand?
|
|||
|
|||
het bier is binnen, de bar is gewassen. nu nog ff de auto wassen en dan ben ik dr ook klaar voor!!
|
|
||||
|
||||
Gisteren met Ernst de MAKRO leeggekocht voor ons weekend VAGfest.... er is weer genoeg Vleesch en bittergarnituur!!! Ik heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
Helaas is de kever er niet bij... Toch gaan we wel dikke party bouwen!!
|
||||
|
||||
Quote:
Een groot deel van de Crew is er, maar we nemen de shop niet mee. Als het goed is staan we weer op onze vaste stekkie bovenaan de heuvel
|
||||
|
||||
Zo klaar met alles, kar geladen ijskast staat ingestoken in de kar lekker te koelen. Alles spullen bij ons voor een goed en leuk weekend. Nu morgenvroeg met z'n allen vertrekken naar ''De Schorre'' feest terrein in Boom Antwerpen met ongeveer een 12tal wagens. Wij hebben er allemaal zin in.. Net al begonnen met een paar lekkere Jupke's en nu oogjes dicht en snaveltjes toe.. Want het gaat zwaar worden.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Rij voorzichtige manne.. zie je zaterdag, Grtz