|
||||
|
||||
krijg er ook steeds meer zin in hoop alleen wel dat men auto ready is ..
|
|||
|
|||
Kom ook effe kijken, hebben al een topic aangemaakt op ons forum hierover, dus waarschijnlijk gaan er nog wel wat jongens heen
|
||||
|
||||
We zijn van plan om dit jaar twee grote reclame zuilen te maken op het terrein waar iedereen wat op kan plakken of kan ophangen..... dus heb je een poster van een meeting of iets van reclame voor je club dan kun je het hier op maken.....
|
|||
|
|||
!
|
||||
|
||||
Voor de mensen die vanuit friesland naar Heerde gaan, we verzamelen bij de mac in Heerenveen en vertrekken daar half 9 en dan gaan we naar een carpoolplaats in Rouveen waar mensen uit Groningen en omstreken erbij komen.
We hebben al 15 auto's, zou mooi zijn een grote colonne te organiseren! Check: http://www.vwforum.nl/colonnes-f60/...de-t108992.html en zet je naam erbij (Y) |
|
||||
|
||||
`daar gaan we zeker bij wezen
|
|
||||
|
||||
Wij ook !
|
||||
|
||||
monark en jettaracing: dus ik kan jullie naam in het colonne topic op vwforum erbij zetten?
of doen jullie dat zelf (Y) jullie komen @ mac heerenveen neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Quote:
jettaracing staat op mijn "zeer vroeg lijstje" |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
zet mij er ook maar bij ik zal er zijn met de vento
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vento ? vertel!
|
||||
|
||||
monark en caddymk1 ik heb jullie erbij gezet (Y) half 9 vertekken mac heerenveen
|
|
|||
|
|||
Wij zijn er rond de klok van tien uur .
Gr Richard |
|
|||
|
|||
Wat een lijst uit het noorden ..... Tjemig
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je bedoelt onze colonne Alberto? Dat gaat zeker leuk worden |
|
||||
|
||||
Aanwezig als mijn lichaam het volhoudt en zal pas de 3e meeting dit jaar worden....
Zou pas de 1e x worden om hierbij aanwezig te zijn. Welke wagen en in welke combi nog niet over uit....hopelijk de nieuwe bora on orange wheels of lekker met de white mkv. Hopelijk mooi weer.... |
|
||||
|
||||
present
|
|||
|
|||
zet mij er ook maar even tussen.kom wel bij heerenveen.
Last edited by fire and ice vr6 : 04-09-2010 at 07:39. |