|
||||
|
||||
Wij hebben Innkeeperslodge bezet, M1 J15. Kamertje of 11 gereserveerd
|
|||
|
|||
Zou graag met de boot gaan, maar heb gehoord dat, dat nogal een probleem is met een verlaagde auto.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Fabeltje Mijn auto lag vorig jaar op de 16" met de lip aan de grond en had nergens problemen mee... Beetje kijken en goed sturen!
|
||||
|
||||
We reden er allemaal makkelijk op he Bob.
|
|||
|
|||
Was wel te doen ja...
Ff oppassen met de G60 verbreders enz. maar ging wel. Alleen die van Jacky was kapot gegaan, maar die was al eens gelijmd dus ook een zwak punt. Dit jaar rij ik wel gewoon langs die dudes heen rechtdoor (onder) Lekker onder parkeren waar die aircoolers ook stonden!
|
||||
|
||||
Ja eg wel daar stonden ze wel mooier.
|
|||
|
|||
Even kijken, want dan lijkt me de boot wat relaxer.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is ook erg relax Kun je lekker gezellig een biertje drinken ! Hier en daar een praatje en dan nog een paar biertjes , en dan lekker op bed en als je wakker word ben je er Erg gezellig he er nu al zin in Gr Siep |
|
|||
|
|||
Inderdaad.
En vind de reis naar de boot en op de boot enz. ook wel dik! Lekker bier drinken op het bootje, ff zeeziek die hut in en volgende dag in de UK lekker wakker tetteren door die kut speaker!!
|
|||
|
|||
En waar en wanneer vertrekken jullie?
|
|
|||
|
|||
De donderdag voor de meeting, (3 sept ofzo uit mijn hoofd)
en dan de avondboot vanuit Rotterdam naar Harwich... Stenaline
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt ook aan eb en vloed, als de boot heel hoog of juist heel laag op het wat drijft, wordt de oprij brug stijler... Ik weet niet hoe het vanuit Nederland is, maar de boot vanuit Calais naar Dover heeft hele heftige hobbels, bij de douane. Zelf met een standaard auto is dit bijna niet te doen.
|
||||
|
||||
Calais-Dover gaan we vrijdag ff proberen
|
|||
|
|||
@sebas: ligt er aan met welke maatschappij je gaat
tip: boek de trein, super vlak oprijden, erg snel (35min.) inmiddels ook heel scherp geprijsd... voor ons vanuit limburg zeker aantrekkelijk, of we nu 2,5 uur naar hoek van holland rijden of in dezelfde tijd naar calais. doe het inmiddels al bijna tien jaar zo...
|
|||
|
|||
Quote:
Vorig jaar met de trein geweest. En die is idd een stuk goedkoper dan de boot. En oprijden is geen probleem. Maar het is nog ver weg . |
|
||||
|
||||
Is het al bijna zover?
|
|
||||
|
||||
bijna jonge, bijna
wordt een mooie kontlonne richting de party ship , hoorde Bernd mompelen over een autootje of 30-34
|
||||
|
||||
Heb er al weer zin in hoor!
|
|||
|
|||
En dan nog een beetje mooi weer erbij....
|
||||
|
||||
Ik heb mooi weer besteld dus dat moet ook goed komen