|
||||
|
||||
Pisvlek!!
Edit: niet op mijn reactie letten, zo gaan wij met elkaar om Last edited by Jetta MaNiA : 08-04-2010 at 13:53. |
|
||||
|
||||
Stond er weer netjes bij Johan @ drachten
|
||||
|
||||
Quote:
kun je dan ook anders met hem omgaan? die rare gast spoort niet hey peter ik ook van jou!! maar ik zal verder niet off topic gaan, maar verbazend wat je allemaal doet met je auto's knap werk |
|
||||
|
||||
Vanmiddag bij JB in Dieverbrug geweest, die nauw samenwerkt met JD Engineering.
Jos (JB) heeft onze golf gechipt! Rijd als de brandweer! Meer koppel, eerder beschikbaar! En trekt over het hele toerenbereik door! Heerlijk! |
|
|||
|
|||
Dus toch heen gegaan?? Mooi dat het goed uitpakt. Ook vermogens uitdraai erbij???
Golf ziet er irl ook goed uit. |
|
||||
|
||||
Mooie Variant zo, wielen + verlaging maken het een dikke auto.
En met een JD chip is het helemaal goed natuurlijk
|
|||
|
|||
Ziet er erg goed uit zo!
|
||||
|
||||
Kleine update! Ik kwam in Gevelsberg een turbodrukmeter tegen voor een habbekrats!
Wytze heeft deze er ook in, dus dan zal het wel goed zijn Bovendien vind ik alles mooi op een dashboard wat info geeft of beweegt Heb deze ingebouwd in het linkerrooster in het midden van het dash, foto's volgen nog wel even! |
|
||||
|
||||
Quote:
leuk he een gechipte diesel
|
|||
|
|||
hey johan
heerlijk he een chippie ik heb een 110pk en heeft nu volgens zeggen van de vorige eigenaar 130pk.. en 338duizend op de klok en loopt nog als nieuw alles goed verder... ? |
|
||||
|
||||
Stoere variant zo
|
||||
|
||||
Zo, net terug van een lang weekend Duitsland!
850 km, 1 op 18,8 Airco uit en op de cruise control As. zaterdag krijgt de golf een grote beurt! D-riem, thermostaat, olie + filter etc. Heb Castrol 5W40 Edge gehaald, jeumig wat is dat kostbaar! En heb een set spatlappen op de kop getikt hier via het forum! Ook zaterdag even monteren! En wie een setje recaro's weet (de versie met groene strepen) mag zich melden! Foto's volgen! |
|
|||
|
|||
Quote:
Bij schaap&bron in Joure heb ik gister een vr6 zien staan,helaas zat de bestuurders-stoel er niet meer in maar de bijrijders-stoel wel,moet schoongemaakt worden uiteraard,maar wellicht heb je deze voor een mooi prijsje |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Er staat supernetjes in die advertentie Ben ik de enige die kapotte wangen ziet?! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd,wat ik kan zien zitten er wat gaatjes in de bijrijders-stoel,(maar Schaap&Bron stond nog 1 zoals ik zei ) bestuurders-stoel lijkt ok, ach en voor deze afstand kan je altijd ff kijken toch Johan |
|
||||
|
||||
Zo het is weer klaar!
De golf word eindelijk weer gewoon 90 graden zoals het hoort! Nu enkel nog even voor de apk eerdaags. |
|
||||
|
||||
En weer een jaar apk!
|
|
|||
|
|||
Quote: