|
||||
|
||||
Ik hoop zsm.
Maar ik gok pas na het weekend |
|
||||
|
||||
Gister weer wat kleine dingen aan de passat gedaan,
De bestelde zonnebril houder gemonteerd, audio er voorlopig even in gezet. Kabels getrokken ( vanlt niet mee in de passat). Zolang ook even de kist uit de golf erin gezet. Deze zomer maak ik wel een keer een nieuwe inbouw. Ook heb ik de trekhaak verwijdert . Staat een stuk mooier zo. En een kleine update onder de motorkap , logo van de motor beschermkap vervangen door een blauw vw logo. Hier wat foto's |
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit Dennis
|
||||
|
||||
Mooie passat!... ben zeer benieuwd hoe dik die velgen eronder staan.. dat is echt een mooie set man.. Super vet!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ziet er ontzettend gaaf uit zeg, ik zeg voor een daily is hij gewoon helemaal af
|
||||
|
||||
netjes hoor, mooie passat.
|
|
|||
|
|||
potver, dikke passie zo hoor!
|
|
||||
|
||||
Super passat zo vind deze kleur ook een van de mooiere voor een passat trouwens
|
|
||||
|
||||
Vandaag even wat plastic onderdelen opgehaald bij de dealer.
Nieuwe alarmlichtschakelaar de oude was wat versleten, ook het kapje eronder zat een gat in van de carkit. Twee kapjes in de sideskirts bij de krikpunten. En in bestelling 2 nieuwe pakkingen voor de achterlichten, (ben ik misschien eindelijk van het vocht af) En 2 nieuwe heldere voor knipperlichten van een w8 . |
|
|||
|
|||
`word ie nog mooier dus.....
|
|
||||
|
||||
Vandaag bij de dealer de knipperlichten opgehaald.
Ik moet zeggen dat je niet echt veel verschil ziet met de oude alleen de pasvorm is stukken beter. Ook is de afwerking een heel stuk netter en er staat geen Depo meer op. Ook heb ik nieuwe pakkingen gehaald voor de achterlichten. Ik heb de 3bg achterlichten nu binnen liggen om goed te drogen en maar even de oude 3b achterlichten er terug in geschroefd. Hier wat foto´s, ik weet nu nog even niet welke ik nu mooier vind staan. |
|
||||
|
||||
vind die geheel rode toch niet mis, staan super hele nette daily verder
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nice! Denk dat ik ook m'n wisser achter ga verwijderen. Ziet er lekker clean uit.
|
||||
|
||||
Vandaag het lakwerk van de passat eens onder handen genomen.
Na de auto goed te hebben gewassen met de polijst machine aan de gang. Eerst grof gepolijst en daarna met een fijner polijstmiddel nog eern keer de hele auto gedaaan. Daarna de auto voorzien van een laag lakverzegeling. Van het merk Jewelultra Daimondbrite. Ook dit moest in twee lagen aangebracht worden. Nu is de auto helemaal glad en hebben vervuiling geen kans meer. Ook ierdere week in de was zetten is niet meer nodig, gewoon wassen en droogzemen en hij is weer als nieuw. Hier foto's ervoor en erna Snel nog even 2 foto's geschoten buiten. Jammer genoeg was de zon al weg. Ik zal morgen eens wat foto's maken in het zonnetje |
|
|||
|
|||
dennis een keer v6 achterlichten scoren?
Dan is het achteruitrijlicht getint. Groeten uit grave |
|
||||
|
||||
Zoiets gaat het wel worden maar dan nog mooier.
Ik ben er al mee bezig. Thks Wes |
|
|||
|
|||
had het kunnen weten he?
|