|
||||
|
||||
AZEV A
|
||||
|
||||
denk dat er wel heel veel mooie wielen onder een mk2 mooi staan ligt er maar net aan wat je zelf mooi vind....
ik vind dit erg mooi......
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
eindelijk weetik het type dus: D enkom er zojuist achter dat deze wieltjes zeeeeer gewild zijn in de states
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm.. Mijn opel embleem ligt nog steeds in het handschoenenvakje |
|
|||
|
|||
gister een setje 17" 8j tsw hockenheim gekocht gaat ook mooi staan weet ik hahah
|
|
||||
|
||||
CD Design velgen in 7 x 15 ET 42
|
||||
|
||||
Vind dit ook wel wat hebben eigenlijks:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze bedoelde ik
|
||||
|
||||
rijd nog steeds zo rond.. was laatst nog op de delftmeeting.
|
||||
|
||||
Ja die is volgens mij van Edgar komt uit het Westland.
|
||||
|
||||
Ik vind m zo op de foto niet echt mooi op zn wielen staan (oh nee die 'shit' heet STENS tegenwoordig )
|
|
|||
|
|||
Moeten nog even goed gepoetst worden |
|
|||
|
|||
Tsw hockenheim was vroegah de velg onder een mk2
De vela,s zijn ook mooi onder een twee. Maar wat je ook bedenkt het is eigelijk al eens gedaan. Zou zelf iets in 16inch rondom 9j pakken ,bijv brock b1,azev,borbet a Vroeger zag je ook veel pls onder type 2 en dan in 14 inch lekker oldschool duitse stijl |
|
||||
|
||||
Jep vernieuwend bestaat niet meer maar daar moet je het eigenlijk ook niet voor doen
Kan wel heel apart zijn maar als je het zelf niet mooi vindt doe je het toch ook niet? Maar is wel jammer ja dat je de PLS enz enz niet veel meer ziet van vroegah.
|
||||
|
||||
Quote:
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
Zo vind ik die Golf 2 gti 4 deurs mooi in de oude Rieger catalogus met 9 en 10x14 inch Steffans eronder.
Duitse stijl blijft heerlijk
|
|||
|
|||
Quote:
Zou heel erg goed kunnen dat die van hem is, kassen (op de achtergrond )lijken wel heel erg op. |
|
||||
|
||||
Heeft ook wel wat:
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd wel een paar keer gespot hier.. zelf ben op een mk2 nooit zo van de diepe velgen meer van de plattere en dichtere |