|
||||
|
||||
Ik weet nog niet.. hangt ervan af wat er te koop staat als ik op zoek ben (maart/april).
'T zal geen ingewikkeld wiel worden met boutjes en dergelijke omdat ik veel op de weg zit, dan is het gewoon geen bijhouden aan met poetsen en alles...
|
|||
|
|||
nee dat is waar, las ook dat je hem had gekocht omdat je veel kilometers moest gaan maken... heb zelf een elektrische rolstoel met meerspaaks velgen, daar zijn er voor verkrijgbaar in koetswerkkleur... zwart bij zwart... maar nogal moeilijk om die te krijgen...
maar je bent erg goed bezig, dat zeker! |
|
||||
|
||||
Type-aanduiding is er inmiddels af.. oogt een stuk strakker!
Bedankt Rick voor je hulp, poetsgerij en je karamelschijf
|
||||
|
||||
Quote:
werkt perfect ofnie, hebben we bij mij ook zo gedaan bij rickemans |
|
||||
|
||||
Heb ik misha ook weer blij gemaakt. en super nette bak verder, zeker met potentie
|
|
||||
|
||||
Quote:
En jou hulp heb ik even nodig als ik m'n grote spiegel moet gaan monteren, ik heb vernomen dat jij daar al wat uurtjes ervaring mee hebt inmiddels?
|
|||
|
|||
ben benieuwd naar de pics
|
|
||||
|
||||
Quote:
is goed kerel, laat maar weten wanneer |
|
||||
|
||||
Komt goed!
Net even kapot stadslichtje gefixt en een nieuwe lip besteld bij de dealer.. Ook een nieuw antennetje gekocht bij carstyling oss .. mooi kort piemeltje van 5cm. Van al deze dingen volgen wel foto's als de ruitenwisser eraf is en de grote spiegels erop zitten. Dan maak ik wel in 1 keer wat goede foto's, die dan ook op de site komen
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor lipje heb je besteld? je bent goed bezig dus! ga je ook nog een amerikaanse stootlijst monteren? |
|
||||
|
||||
Gewoon een originele.. vind ik 't mooist, v6 is evt wel mooi icm v6 achterlip, maar daar zit een uitlaat-uitsparing in.
Maar mijn huidige is een keer ergens blijven haken ofzo want die heeft een beetje een rare punt erin zitten. US stootlijst komt misschien volgend jaar ofzo, dit jaar rond ik even deze dingetjes af en dan ga ik voor air en wielen, dat gaat allemaal genoeg geld kosten denk ik zo
|
||||
|
||||
RS gaat 'm niet helemaal worden met 130km per dag wel retedik, zeker op air
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat klopt, jij hebt werk ik ben maar student weet je zeker dat je air wil, en heb je al een setje gezien? vind altijd zo jammer dat sommige mensen op een show de auto met air op zijn plaat gooien en als ze naar huis gaan de auto op standje off-road zetten, rij laag of niet... maar denk niet dat jij zoiemand bent |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik zal wel laag blijven rijden, maar 't is gewoon puur voor die afstand, ik wil wel wat comfort hebben iedere dag zo op en neer. Aan mijn andere auto's en alles kan je wel opmaken dat ik niet bepaald iemand ben die op standje offroad zal gaan rijden
|
||||
|
||||
Quote:
als je de lip neemt voor pdc heb je de v6 vorm zonder de uitlaatuitsparing. Had ik ook op mn mk4's. Wel even de pdc gaatjes laten dichten en alles in kleur zetten. Is mooier ook. |
|
||||
|
||||
Ja dat wordt me wat te gortig.. wellicht wat voor in de toekomst
Ik zou dan mss eerder PDC erin laten zetten, niet perse origineel maar het oogt wel origineel als je het daarin doet. Binnenin hoeft het niet zichtbaar te zijn, gaat alleen op geluid dan... maar goed, toekomst muziek dus
|
||||
|
||||
hij is weer heerlijk bezig!
|
||||
|
||||
Nice ride
|
|