|
||||
|
||||
Who fucking cares spel- of grammaticafouten, 't is toch zeker niet het forum der Nederlandsche taal ofwel?
|
||||
|
||||
Jammer genoeg niet nee.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doe eens klikken
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom hou je ze dan niet. Persoontje idd |
|
||||
|
||||
Dat ik graag van auto's wissel wil niet zeggen dat ik m'n auto's niet voor mezelf bouw, ik bouw ze naar mijn smaak en verkoop ze dan.. dat is mijn hobby, 't is echt heel moeilijk omdat te begrijpen of niet?
Dat andere zal ik maar niet op reageren, dan blijft er nog enigszins niveau in deze discussie.
|
|||
|
|||
Quote:
Das sowieso geen punt! Quote:
Kijk, verstandig! |
|
|||
|
|||
Niet te geloven hoe sneu jij eigenlijk bent.
Bah, Wordt tijd dat je naar je Dubforum verhuist. VF krijgt weer niveau als jij helemaal niet meer reageert. |
|
||||
|
||||
Kijk is even naar je reactie, moet je nog eens vertellen wie er nou sneu is.. ik geef een hele nette reactie, wat ik al de hele tijd doe overigens.. en het enige wat jij doet is afzeiken en respectloos over mij (en dubclub) praten.
Lezen er nou geen mods mee of wat, ik vind dat ik 't heel netjes doe, maar zulke reacties slaan toch totaal nergens op.. niet inhoudelijk, niet netjes, disrespectvol ..
|
|||
|
|||
och god, waarom moet ik je respect voor je hebben?????
Vertel me dat eens. Nu niet slijmen bij de mods over dat je het netjes doet. Na zoveel topics wordt dat ook eens tijd voor je. |
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor, lees maar eens terug in deze thread hoeveel er al gereageerd hebben en wat hun standpunten zijn.
|
||||
|
||||
En beledigende reacties en shit is allemaal prima? O-wee als ik eens uit m'n slof schiet.. dan ben ik weer de boosdoener..
|
|||
|
|||
Jij bent altijd de gebeten hond, zo is het nou eenmaal...
Met die instelling kom je ergens! OF, misschien OF, je gaat je eens afvragen wat de oorzaak is van al die reacties tegen jou? Zou kunnen hoor, en weet je wat? Baat het niet, dan schaad het niet! (en das wss fout gespeld, who gives)... |
|
|||
|
|||
Ik vond dat ik het nog netjes doe. Toch Mod,s???? Ah toe nou mods, help me even nu
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
1 fucking pot nat hier .. echt onvoorstelbaar
|
||||
|
||||
nou...
als je dat vind, waarom blijf je dan steeds reageren? Hoeft niet hoor....
|
|||
|
|||
Quote:
domi volgens my kan jij er ook wat van wat dat betreft jij en micha 2 handen op 1 buik ik heb niks met misha maar is die jongen nu niet genoeg door de stront heen gehaald ??? dacht dat het hier over een te duure jetta ging en niet over de persoon zelf dacht dat we met zijn alle toch wel op 1 lijn lagge dat we het met elkaar moeten doen daar hebben we allemaal iets aan ipv elkaar afzeiken word je niks wijzer van
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Quote:
.
|
||||
|
||||
Waar is dat verhaal van die Jetta nou gebleven Hij is mischien vrij duur ok maar dan je eigen er zo druk om maken, moet je niet doen joh Trouwens ik moet ook gewoon hard werken ( in de bouw ) voor mijn Rallye R32 hoor , sorry ik zal niet boos worden hahaha. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Mogelijk hier meer info? http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie |