|
||||
|
||||
Heel erg dikke 5 ! Dat nazakken van de veren is vaak heel vervelend, denk je dat die lekker laag ligt en paar dagen laten is die nog een cm gezakt haha.
|
|
||||
|
||||
De mk5 is niet mijn favoriete golf maar je hebt er alvast een heel mooie exemplaar van gemaakt!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de positieve reacties mensen! Erg leuk.
De golf is vandaag weer over 4 wielen uitgelijnd en gebalanceerd. Ik moet zeggen; het stuurt weer heerlijk. Straks nog even wassen en poetsen en dan kan ze mee naar VAGFest dit weekend!
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
|
||||
|
||||
Erg subtiel, maar heel mooi geworden.
Veel plezier en succes |
|
|||
|
|||
die velgen maken hem echt af ....ook de kleur is super kortom echt een nette mk5
spreek je op vagfest wel weer hans ik zeg goed bezig
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Mooie upgrade!! Misschien kom ik zondag ook nog even naar VAG Fest (als ik dat haal na m'n voetbalwedstrijd), dan kan ik hem in het echt bewonderen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaag was het zover. Had op Marktplaats wat leuks zien staan, dus vandaag op mijn gemakje op en neer naar Zwolle aangezien ik toch vakantie heb. Voor jullie alvast een sneak preview: Opgehaald in Zwolle: En deze heb ik al ff onder me bed klaar liggen: Het golfje liep wel extreem zuinig door de relaxte rijstijl: Enige wat ik nu nog moet hebben is het bovendeel van de achterbumper. Het onderste gedeelte ligt ook al thuis klaar. Zal morgen wel even een fotootje plaatsen. Binnenkort maar eens gaan spuiten die hap
|
||||
|
||||
Vandaag weer het een en ander aangepakt.
Allereerst die lelijk afgesleten Climatic-bediening eindelijk eens vervangen. Before: After: Tevens heb ik de centrale elektrische controle module vervangen. Ik had een std 17-byte module en heb deze vervangen door een 30 Byte Highline module. Hierdoor zijn er meer opties beschikbaar zoals leaving home (eindelijk ), Xenon en mistlichten worden herkend, bochtverlichting kan worden ingeschakeld, regensensor wordt mogelijk, zijmarkeringsverlichting kan meegenomen worden in de verlichtingscheck en nog een handjevol extra opties. Als er behoefte aan is, kan ik wel een how-to schrijven. Heb de nodige foto's gemaakt tijdens het ombouwen. Momenteel is het even wachten op mijn knipperlichthendel (cruise-control knoppie heeft kuren) en een stuurwiel-module. Als deze binnen zijn ga ik een multifunctioneel stuurwiel monteren.
|
|||
|
|||
Mooi bumpertje! Jij was mij dus voor, was in ieder geval niet duur! Gaat vast goed lijken!
|
||||
|
||||
Quote:
Het was inderdaad een mooi prijsje! En dan moet je snel zijn
|
||||
|
||||
Netjes hoor...!!!
|
||||
|
||||
Zo'n How To is altijd handig....dus mocht je er zin in hebben dan knal die hier maar neer !!!!
En wat moet ik me voorstellen bij dat Vagcom ?? Heb je daar toevallig ook "screenshots" van of zo ???
|
||||
|
||||
VAGCom is een softwareprogramma wat je in staat stelt om diverse zaken van de auto uit te lezen, maar ook aan te passen. De look & feel word je wel duidelijk middels dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=c4PfmrrbMQU Je kunt denken aan de volgende zaken: - Controlemeting op luchtmassameter uitvoeren - Lambdasensor controleren - Servicelampje resetten - Foutcodes uitlezen enzv enzv Het programma is gratis te verkrijgen bij de makers: http://www.ross-tech.com Wil je echter de volle mogelijkheden van het pakket dan dien je ook een kabel bij Ross Tech te bestellen (of bij 1 van hun europese/nederlandse dealers)
|
||||
|
||||
Ok, thanx !! Gewoon behoorlijk eenvoudig windows-niveautje !!
Ontzettend handig inderdaad !!!
|
||||
|
||||
Vandaag druk bezig geweest met de bumpertjes. Ik wilde de foto's jullie niet onthouden, dus bij deze:
Pre-Paint: Blinde R32 inzet met dichtgemaakte sleepoog-opening: US GTI voorbumper: R32 Achteraanzet: Kleine beschadiging bovenste gedeelte achterbumper wat bijgewerkt: Bovenste gedeelte achterbumper nogmaals: US GTI voorbumper nogmaals: En inclusief de verse laklaag: Achter: Voor: R32: Het spulletje ligt nu in de spuitcabine te drogen. Ondertussen ben ik druk bezig om te kijken of ik er nog een paar opties extra bij in bouw als ik de bumper los heb liggen. To be continued..............
|
||||
|
||||
Vakantie ofzo??
|
||||
|
||||
Een US GTI voorbumper in de kleur Blue Graphit Perleffekt Metallic.... een vrij unieke combinatie (aangezien de Amerikaanse GTI's nooit in deze kleur zijn geleverd)
|
|
||||
|
||||
goed bezig, bumpers zulle super staan!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |