|
||||
|
||||
kijk eens bij fiat bij het eerste type Cinquecento
die werkt anders om misschien kan je dit pas maken
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de tip |
|
||||
|
||||
vanavond weer wat tijd gevonden en de golf omhoog gezet als een echte beun de haas de draagarmen en veerpoten er onder vandaan geschroeft donderdag is de achterkant aan de beurt
eerst met balken geprobeerd, maar zo staat hij als een huis heb er eens goed mee geschud en het bleef allemaal netjes stevig staan ( en ja in de houten blokjes zitten sleuven) |
|
||||
|
||||
Autotje staat hetzelfde als de mijne nu haha
|
|
||||
|
||||
Toch maar eens gaan zoeken voor nieuwe wielen
Dit zijn ze geworden oude ATSen 15x7 et26 nog nergens gezien dus een stuk gaver als de audi wielen Last edited by GOLFMEISTER : 20-09-2010 at 17:25. |
|
||||
|
||||
Leuke velgen zo,
En ook nog us fijne maten. Erik. |
|
||||
|
||||
BTW heeft iemand enig idee welk type velg van ats dit is ik kan ze helemaal nergens vinden
|
|
||||
|
||||
Ze hebben wel wat weg van opel A omega CD wielen
Maar dan 4x100, dus misschien is het een orgineel opel wiel?
|
||||
|
||||
Thanks zou zo maar kunnen zijn ik ga eens wat zoeken op het web zou zo maar een originele optie kunnen zijn van opel
|
|
||||
|
||||
weer eens wat vrije tijd gevonden en meteen de achteras onder de 1er uitgeschroeft
hieronder het resultaat rechts geen roest links een beetje maar daar is de dorpel ook het slechts vandaag ook mijn pakket van (santa)claus von essen binnen gekregen met o.a. nieuwe draagarmen en kogels, poly bussen voor voor en achter, rvs schakelweg verkorter en riv. setje voor het schakelmechaniek kreeg vandaag een mail uit duitsland dat de wielen ook onderweg zijn naar hier ben benieuwd volgende week even op vakantie en dan weer snel verder met bouwen en verzamelen |
|
||||
|
||||
zijn opel ats'en.. en er zijn er wel die ze hier op een golf 1 hadden...chris had ze ook
|
||||
|
||||
Quote:
ok had ze nog nooit gezien staan daar ook ergens fotos van op ben benieuwd hoe dat staat onder de 1er ( bij mij duurt het nog wel even voor ik ze kan passen ) |
|
||||
|
||||
vandaag een begin gemaakt met het demonteren van de 1.8
het spuitstuk weggebracht om er een nieuwe alu van te laten maken voor de r1 carbs ook de banden van de velgen gedraaid ziet er wel breed uit voor de 165ers dat gaat er zeker gaaf uitzien. nu op zoek naar een paar mooie naafkapjes (caddy van mn schoonbroer op de achtergrond) helaas niets meer gedaan aan de carosserie, met een beetje geluk hebben we daar volgende week wat tijd voor om daar mee verder te gaan. |
|
||||
|
||||
Hey Golfmeister, net even de Audi velgen schoon gemaakt en ben er erg blij mee!
Toen maar even je draadje opgezocht omdat ik benieuwd was naar de velgen die nu onder je Golf komen en dat ziet er goed uit, hou deze in de gaten. Succes en thanks voor de velgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
jij ook bedankt veel plezier er van ben benieuwd hoe ze staan onder de lupo ben er zeker van dat het er gaaf uit gaat zien. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heb die wielen ook wel gehad in het verleden
maar hoe ze heten geen idee zijn laten op deze golf gekomen, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=70650 die rijd met een andere eigenaar nogsteeds zo in de ronte |
|
||||
|
||||
thanks allebij ziet er goed uit!! |
|
||||
|
||||
leuk project en mooie oldskool velgen gaat zeker goedkomen
gr pieter. |
|
||||
|
||||
We gaan maar weer een verder met ons verhaal
na wat proberen met een afsluitring de velgen toch maar even naar de bandenboer gebracht en die heeft ze er op gekregen met een luchttank ben erg teverden met het resultaat de achter as maar meteen in de verf gezet hij zag er niet slecht uit maar dit is toch net even wat mooier meteen ook wat kleine onderdelen naar de straler gebracht deze zijn volgende week klaar, kunnen ze dan meteen door voor een laagje zwarte coating toch de hele dorpel er maar uit gehaald er moest aan de achterkant een stuk in maar het word mooier als hij helemaal vervangen wordt en nu hoef ik de gaatjes voor de sierstrip niet dicht te maken meteen ook de gaten die over waren in de schermen en motorkap ( gat van het sproeikopje) dicht gemaakt, nu kunnen ze mee naar huis om geschuurd te worden en daarna een mooie laag primer er op. de kit rond de veerpoten is er ook al bijna af zodra dat gebeurt is kan ook daar geschuurd worden. volgende week gaan we verder met de schermrand achter en als deze klaar is kan de nieuwe dorpel er weer op |