|
||||
|
||||
Ik vind het wel een mooi project, het resultaat tot dus ver niet...
Maar ik ben dan ook meer van een retro, rat of in elk gevak een orginele look!! Dit is me te modern... Mijn koffie zit trouwens ook gewoon in een blik, niet in een tupperwarebakje!
|
|||
|
|||
Dit projectje ziet er nu voortaan heel erg goed uit nu zo in de spuitplamuur! :O
Het enige minpuntje vind ik zelf en dat zit em in de voorkant.. De voorbumper staat er heel goed op , alleen jammer dat je hebt gezorgd met de booskijkers maken dat de motorkap scherpe lijnen heeft gekregen terwijl de rest van de voorkant mooi rond loopt.. Denk dat het mooier had gestaan als je gewoon de rond rand in de motorkap had gehouden Maargoed dat is ieder zen eigen zicht erop.. als jij er blij mee bent lekker zo houden! Het laswerk van binnen was een beetje jammer ervan maar nu het allemaal strak is gemaakt is het resultaat toch echt super geworden! Echt onwijs veel respect ervoor. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn idee, ik kan het gewoon niet mooi vinden....
|
||||
|
||||
Quote:
Even over lassen, zo'n las als hierboven krijg je bijna niet op plaatwerk. Dan wordt het veel te heet en trekt het krom. Dan moet je alsnog veel plamuren of plaatwerken.
bora TDI golf 4 cabrio heiglijn www.vw-speed.nl Voor al uw vervanging- en slijtage onderdelen ook OEM www.delmau-shop.nl Last edited by maurice_vr6 : 26-08-2010 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Gewoon LTS lasje
Plaatwerk, dan wordt het een heeeel ander verhaal... |
|
|||
|
|||
vind de voorbumper ook iets minder
maar respect voor de gene die dat heeft strak gezet allemaal die is even bezig geweest vind het wel geslaagd zo aan de binnekant. |
|
|||
|
|||
Erg mooi project om zo door te lezen!
Word een heel, heel strak lupotje. Hou ik wel van. |
|
||||
|
||||
{SFJansen; Erg mooi project om zo door te lezen!
Word een heel, heel strak lupotje. Hou ik wel van.} Thanks, de een vindt het mooi en de ander helemaal niks Het is wel een van de cleanste lupo's |
|
||||
|
||||
Hoe ver zijn jullie inmiddels met de Luup Frank?
|
||||
|
||||
Quote:
De lupo is in grote lijnen klaar (al een tijdje), nog een paar kleine details en dan is die klaar voor het nieuwe meetingseizoen |
|
||||
|
||||
foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst moet die helemaal perfect ijn, dan zal ik kijken of ik foto's plaats |
|
||||
|
||||
Ben ook benieuwd, tipje van de sluier zou wel leuk zijn.
|
|
||||
|
||||
Mmmmh tsja wat betreft de voorbumper, het is gewoon geen Audi, dus nee.
Voor de rest nu het in de spuitplamuur staat ziet het er netjes uit, en ik ben benieuwd naar foto's met kleur erop, dikke wielen eronder en foto's in de buitenlucht. En natuurlijk wil ik dit ding eens in het echt bekijken, want er zit natuurlijk wel een hele berg werk in. Succes verder ermee. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
De voorbumper in kleur staat erg dik, al zeg ik het zelf. Hij past gewoon bij het geheel van de auto. Aan het einde van de maand zal de auto waarschijnlijk afgebouwd worden, moeten nog een aantal kleine details veranderd of aangepast worden. Dezelfde wielen zitten er nog onder, maar zijn voorzien van een mooi kleurje passend in het geheel. Ik laat nog weten bij welke meeting de lupo voor het eerst onthult zal worden. Thanks |
|
|||
|
|||
ziet goed uit!!
hoe zit je motorkap met apk..... zit zelf ook al beetje vooruit te denken aan zo iets, amar geen enkel idee hoe of wat tell me(A) |
|
||||
|
||||
Ik heb deze lupo zien staan in joure zag er goed uit alleen wat een werk heeft de plamuurder gehad pfff is het nog goed gekomen met het dak en motorkap?? en staat hij nog steeds voorwinden? ik kan dit bedrijf namelijk nergens terug vinden?
|
||||
|
||||
Rijdt hij dan al Frank?
|
||||
|
||||
Quote:
dat is al weer een tijdje geleden, maar het klopt dat die daar een tijdje heeft gestaan. Er zit echt gigantisch veel werk in, alles is helemaal perfect geworden echt super strak. Hij staat nu ergens waar de laatste puntjes worden afgewerkt, hadden door het polijsten van de motordelen wat problemen gehad met de turboaansluiting(buis) die steeds los schoot. Voorwinden heet nu voorwindenparts http://www.voorwindenparts.nl/ Hey rene, de lupo is als alles goed is komend weekend weer rijdend. We hadden aantal problemen gehad (lees hierboven) hierna alleen nog wat details afwerken, ook al kost dit veel tijd. |
|
||||
|
||||
Foto's!!