|
|||
|
|||
Klein jaartje & 5000km verder zijn we nog met de mk II bezig
Ik heb hem uit nieuwschierigheid eens te koop gezet maar zolang hij niet weg is doen we verder Ondertussen zit er een nieuwe grill in & zijn er motorisch nog wat verbeteringen gebeurt zodus staat hij nu op punt op motorisch vlak Sinds vandaag zit er ook een setje BBS RS onder in 16 duim met Toyo proxes 195/40/16 banden op , hij moet nog een beetje zakken maar ik vind het toch al niet slecht Verder komt er deze maand een volledig inox lijn onder Plaatje bij het praatje!! grtz |
|
||||
|
||||
Zeker niet slecht, al moet ik zeggen dat ik de vorige setup net iets beter vond!
|
|||
|
|||
Nieuw jaar nieuwe setup he
|
|
|||
|
|||
Voila beter foto's , Space achteraan moet er nog tussen maar ga hem vooraan laten liggen zoals hem ligt enkel achteraan komt hij nog 0.5cm lager
|
|
||||
|
||||
Ik zou de hoogte zo houden dan Lars, hij 'lijkt' nu al iets achterover te hangen..
Denk dat het perfect staat als je achter die spacertjes ertussen hebt zitten Ziet er in ieder geval goed uit natnek!
|
||||
|
||||
Zeer gaaf!
|
|||
|
|||
Geweldige wagen
|
||||
|
||||
Verrekte dik!
|
|||
|
|||
Thx
Misha je hebt gelijk we hebben het gisteren bekeken , enkel achteraan komt er nog een spacer en voor de rest blijf ik er af |
|
||||
|
||||
netjes!
heel strak! |
|
|||
|
|||
Thx
|