|
||||
|
||||
Quote:
Zeker jaap dat wel. Ben weer even wat aan het proberen geweest, dit is een setje wielen wat geleverd word op de a3 en a6, achter komen ze nog 2cm naar buiten met een andere adapter, voorlopig staat de golf er zo bij. |
|
||||
|
||||
Rijd jij nu in een Bora Variant?
- Zilver. - Xenon. - Porsche Boxter velgen. - Achterbumper spoiler met PDC. - Verlaagd? Zoja, dan heb ik je net gezien |
|
||||
|
||||
Haha nee helaas, heb een zwarte a4 b5 met 18" rs4 wielen
|
|
||||
|
||||
Laat ff een foto zien van de laatste aanpassingen op de golf!!
|
||||
|
||||
Die 2 stalen ventieldoppen bedoel je?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Golfje staat er mooi bij Erik.....zo`n V5 is ook echt een mooie upgrade!
Hoe lang heb je de cabrio nu in bezit? Al best lang toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, maar dat lijkt zo Rene, hij staat er niet ze heel mooi bij, maar dat komt wel weer goed. Ik heb hem al vanaf oktober 2002 |
|
||||
|
||||
Niemand wil de A4 kopen en eigenlijk is het ook wel een prettige auto en is het niet erg om er nog even mee te rijden
Ik wil er nog wat kleine dingen aan doen en heb de wielen die ik al had opgeknapt en gemonteerd, verder wil ik de facelift achterlampen en knippers, moet de auto nog een stukje zakken en wil ik er een origineel s4 grilletje in hebben. Hieronder de foto's van de nieuwe wielen: |
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit!
Komen er ook facelift achterlichten in?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die achterlichten monteer ik dan meteen met de achterlampen |
|
||||
|
||||
Leuke Audi ! Wat zit er nu voor een verlagingssetje onder ? Zijn de velgen 19" ?
|
||||
|
||||
heb je die 17ers nog van de vorge pagina erik?lijkt me een leuk wiel voor onder mijn a4...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben blind, sow!
|
||||
|
||||
17" wielen heb ik niet meer helaas. De a4 heeft een goedkoop schroefsetje en de wielen zijn 4x 9j 19" en ik heb er 215 35 19 banden op gezet. et waarde is best hoog (52) dus moest wel met een spacer werken maar ik had niet verwacht dat ik het er zo onder ging krijgen
Er kan weer een puntje van mijn wensenlijst af, ik heb een origineele s4 grill gemonteerd Nu wil ik de auto nog een stuk lager zetten en zoek ik nog originele naaf deksels, deze die ik nu heb komen van een a2 en die klemmen precies op naaf van de auto |
|
||||
|
||||
23 september had ik de kever precies 4 jaar en op 23 oktober heb ik de golf 10 jaar, een goeie reden voor een gezamelijke foto dacht ik zo
|
|
||||
|
||||
Mooi plaatje zo bijelkaar.
|
||||
|
||||
ja en volgens mij voor het eerst dat ze bij elkaar staan en samen op de foto konden
|