|
||||
|
||||
Quote:
Schroefveren eronder laten zitten ook als je naar 17 inch gaat. Origineel lijkt ten eerste niks en het zal ook niet heel fijn sturen (als je het mij vraagt..)
|
|||
|
|||
Daar zijn de meningen over verdeeld. Maar het is maar net wat je wilt, lekker rijden of moet het er mooi uit zien?
Mijn golf staat op originele hoogte maar heb denk ik de verkeerde veren gekregen want hij is behoorlijk stug.... Het omgekeerde kan je ook hebben met verlagingsveren&dempers. Maar wat veel mensen ook vergeten is dat een deel van de vering ook uit de banden komt. Daarbij als je grote zware wielen eronder zet heb je ook weer een heel ander verend karakter dan als je magnesium 14inch eronder zet.... Het mooiste is een schroef set in hardheid verstelbaar, zodat je ze geheel naar hoogte en stijfheid kan instellen.
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic Golf 2 Syncro 1.8 GU Atlas grijs (terug origineel) Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed |