|
||||
|
||||
Quote:
dat is zoals peter zegt arnout van dutchdub.
|
|||
|
|||
@ peter: ik heb je bus voor het eerst gezien op onze meet maar petje af hoor
Ik hoop dat mijn kever er ook ooit zo bij mag staan Voor de rest wil ik graag iedereen bedanken die de meeting heeft bezocht en met de commentaren die we krijgen wordt zeker iets gedaan, ieder jaar leren we meer en zo hopen we de meeting ieder jaar te verbeteren. |
|
||||
|
||||
Weet iemand waar ik moet kijken voor de foto's van de duitsers? Ik weet namelijk niet of ze de link eventueel ook op dit forum posten, dus daarom vraag ik het even
|
||||
|
||||
Thanx mark ! was ook de 1e x dat ik een auto heb gespoten
(in een schuur wel te verstaan) nog keertje polijsten en dan vind ik het wel ok. Nu jij nog |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, het scheelt dat een hoop mensen al een aardig tijdje meegaan, dan leer je wel wat mensen kennen! |
|
|||
|
|||
@ Peter: sneak preview
Ben nu weer wat verder als op deze foto maar helaas nog wat motorproblemen anders was ie er zeker bij geweest |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 10:08. |
|
|||
|
|||
Gister ook weer bij VW Team Brabant langs geweest..
Was weer een leuke dag op een goed verzorgde meeting, vond vooral de aankleding van het terrein zeer geslaagd echt heel leuk gedaan Verders was idd die frietkraam zeer slecht, erg lange wachttijd en dan kreeg je een redelijk goede patat met een raar smakende frikandel en een niet gare kaassoufle :S Prijsuitreiking was bij sommige categorieen nogal verrassend naar mij idee maarja... Verders een super leuke dag gehad dus volgend jaar zeker weer aanwezig mijn bijdrage van foto's.. >>>KLIKKIE<<< en een klein voorproefje.. |
|
|||
|
|||
dikke foto's...jammer dat ze op de site niet groot zijn
die vr6 op kenteken mk2...wel vet..jammer dat ie zonder apk staat:O |
|
||||
|
||||
Misha, geen pics?
=THE HAIR< THE PICS< THE LEGEND= |