|
||||
|
||||
Dank jullie wel
Van de week maak ik een begin met het chroom zwart te maken, en dikkere zwarte sierstukken op de achterdemper. Kijken hoe dat plaatje me bevalt. Dan bepaal ik of ik de randen van de wielen misschien toch polijst |
|
||||
|
||||
Nette kever hoor, heb me deze week ook een spaarkever aangaschaft van 1972. Is al wel omgebouwd naar 12V en heeft een ragtop maar ook hetzelfde chroom dat er bij jou op zit.
Kan ik een beetje vergelijken of alles wel klopt bij mij Velgen staan hem heel goed
|
||||
|
||||
Het is al weer even terug maar het nodige onderhoud en een nieuwe compressor maakten een ritje Mivw erg geslaagd
|
|
||||
|
||||
Wat een vet ding zeg, waar zijn de fuchs gebleven?
|
||||
|
||||
Super tof ding!
Als je hem ooit wil verkopen moet je me maar een bericht sturen :-)
|
||||
|
||||
Dank je wel
De fuchs wielen heb ik weg gedaan, ik had ook al het chroom zwart gespoten maar ook dan was het nog niet helemaal zoals ik had gehoopt. |
|
||||
|
||||
Heb je daar toevallig nog foto's van? Altijd leuk om te zien hoe smaak veranderd over tijd
|
|
||||
|
||||
Heb niet echt fotos waar je het hele plaatje goed op kunt zien helaas, maar dit geeft wel een idee denk ik
De 3e foto vond ik ook nog, 18" 😁 Last edited by Erik M : 10-09-2015 at 21:04. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem een tijdje als beeldscherm achtergrond gehad zo geslaagd vond ik die zwarte fuchsen onder deze heerlijke oranje kevert. Jammer dat je ze hebt verkocht.
|
|
||||
|
||||
Dat is een leuk compliment Dirk
|