![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() wel machtig mooi geworden ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Rene.....
![]() ![]() @De Pul.... ![]() ![]() ![]() Maar al met al ben ik dik tevreden, deze week nog wat kleine dingen laten spuiten en dan zaterdag de wielen halen in hardenberg ![]() ![]() en dan is ie eindelijk KLAAR voor Worthersee 2010 ![]()
|
||||
|
||||
![]() het ziet er inderdaad erg gaaf uit zo op de foto`s.
ik hoop dat de lijmspray van bison beter is als die ik toen had. die van mij kwam na een week al weer naar beneden ![]() maar dat was dan wel de originele hemel die los liet... lekker bezig in ieder geval!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja daar kwam ik ook achter originele bekleding zit op schuim geplakt en met die lijm hecht dat niet helemaal lekker, maar die zwarte stof op de bekleding zelf hecht goed hoor ![]() @Rene.... weer lekker bezig vent ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() DE NIEUWE WIELEN ZITTEN ERONDER!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() wielkastranden bewerkt?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uiteraard ![]() ![]() plus wil nog iets lager gaan met de mk3 als ik wil ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zag op een van de foto's de rand er niet opzitten ![]()
|
|||
|
|||
![]() super mooie auto! alleen zou ik toch voor een standaard motorkap gaan, maar dat is een kwestie van smaak denk ik
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat al een vento front in de planning ![]() Auto is van het vrouwke en die vindt em zo wel mooi en zoals je zegd ieder zijn eigen smaak ![]() @Pul.... worden deze week gemonteerd de lijsten waren vrijdag pas gespoten en dan zet ik ze er liever niet meteen op. Vanavond verder met de muziekinbouw en de puntjes op de i zetten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij stond er super bij man!! ik heb je nog even gesproken bij de shell vrijdag.
Vento frontje zal hem afmaken denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Ben geen ster in het bijhouden van me topic's maar goed
![]() Okee ff fotootje van vorig jaar WSEE........ ![]() Sindsdien weinig meer aan gedaan vanwege me eigen project maar goed MIVW is zondag en willen we toch present zijn met de mk3..... 2 kleine mankementjes....... zelf beklede hemel liet los ![]() ![]() te zware stof gebruikt ![]() En met de beschermhoes eroverheen trekken let een niet nader genoemde persoon met lang haar en grote tieten niet goed op en breekt de antenne finaal af ![]() ![]() Dus in duitsland een haaivinnetje besteld, gelijk in kleur laten spuiten en gemonteerd....... ![]() Gister middag bij een auto bekleding in Zevenhuizen ZH geweest voor wat skai leer en een pot lijm, vanmorgen meteen aan de slag gegaan. Oude bekleding eraf gehaald (gisteren) en het oude foam ter bevordering van het hechten van het skai leer........ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vanavond of morgenvroeg de randjes netjes aflijmen als de rest goed gedroogd is. Voor een amateur vindt ik het geslaagd ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gisteren de koppakking eruit geblazen
van het 1 op andere moment liep ie warm en was het afgelopen.... snap er nix van maar goed denk dat je weinig koeling hebt je totale grille valt achter je verlengde motorkap haha een abf heeft wat betere koeling nodig dan wat je nu hebt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() dat lag/ligt niet aan de motorkap maar aan het onderhoud dat eraan gedaan is door de vorige eigenaar ( wat dus niet gedaan is of iig niet goed destijds) sinds ik de motor uit elkaar heb gehad en wel alles gemonteerd heb zoals het moet zonder een tube kit en tairips heb ik nergens last van auto wordt zelfs niet warmer dan 90 graden en bij zware belasting niet warmer dan 100 graden. Des alnietemin front gaat vervangen worden door een ventofront in de toekomst omdat we dat toch mooier vinden ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik denk wel dat bij stadsverkeer continu je ventilator aan gaat waardoor je motor te vaak te warm loopt. een abf is zoals je weet een 2 liter motor en krijgt het gauw benauwd in de beperkte ruimte de bovenste ribben zijn bij stadsverkeer het belangrijkst voor koeling warmte trekt naar boven he
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ook dat probleem heb ik niet met de mk3, zelfs niet in de file ![]() ![]() @Pul, heb jou probleem dus ook gehad met het hemeltje ![]() ![]() ook de bekleding los gelaten van de foam.... poging 2 ![]()
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily ![]() WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 05-08-2011 at 19:09. |
|
|||
|
|||
![]() ok ik heb een abf met g60 de intercooler zal bij mij ook wel het nodige aan rijwind tegen houden als ik in een file sta word het loeiheet. Dat probleem met die hemel heb ik ook sinds kort wil spuitlijm op dat schuim niet blijven zitten wel irritant zo,n tentdoek boven je hoofd.
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn abf blijft altijd keurig op temperatuur,wat ik ook doen.File of stad blijft altijd op de 90 staan,heb hem nog nooit erboven gezien trouwens ook.
Zit bij mij wel dubbele fan op door airco dus misschien komt het daardoor.
|
|||
|
|||
![]() Zo,n dubbele fan had ik ook liever gehad maar past bij mij niet helaas. was veel beter geweest ook voor de intercooler...
|