|
|||
|
|||
zow was ik weer...auto is apk...afgekeurd maar dat had ik al verwacht
waren toch een paar ernstige dingetjes aan maar nog wel te redden was een motorsteun compleet af, achterwiel lager rot, remde rechts achter niet goed en links zat ook de remklauw vast, ashoesje voor kapot, koplamp afstelling niet in orde, stoel klapte niet na voren en nog paar kleine dingetjes, magoed hij word gemaakt en dan weer vol jaar keuring erop Zal binnekort even een eigen topic openen met foto's erbij! |
|
||||
|
||||
Toch wel wat he...maar al bij al wel goed te verhelpen
|
|||
|
|||
duurt wel effe voor de fotos rafke, staan op mn oude laptop, dus moet ze eerst op een cd zetten, en ben 6 dagen in de week in t buitenland, dus moet je effe geduld hebben wel klote dat ie is afgekeurd, toen ik m verkocht zat er naar mijn weten apk tot 29 dec op.... en heb m verkocht in juni-juli ofzo.... dan is je maat er ook niet bepaald zuinig op geweest, zag dat ie de velgen ook al had verkocht, maar ja.. zal fotos naar je mailen als ik tijd heb, maar reken maar op volgende week
|
|
|||
|
|||
zow na weekje stress van de auto, is hij dan maandag hopelijk afgemeld, en hebben we een vers jaartje apk erop!
Heb als goed is ook al andere velgen ervoor, moet nog even gaan kijken en passen en heb al wat dingetjes voor het uiterlijk thuis liggen, dus hoop dat nu eindelijk beetje soepel gaat lopen met de f&i |