|
||||
|
||||
175/50 r14, alleen te krijgen als Pirelli P6000 en kosten meer dan 2 keer zoveel --> 82,30 pst. Moet wel zeggen dat ik ze erg fijn vind rijden.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook 155-55-14 gehad om m'n ouwe teardrops maar vind het wel erg small als je achter de auto staat het waren net fietsbandjes .
|
||||
|
||||
NICE !!
Dat is mooi nieuws! Dan zal deze winter in het teken staan van het opknappen (polijsten) van mn Snowflakes en de aanschaf van deze bandjes. Daarna de meuk omlaag naar het asfalt |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke, oke... Kan iemand anders ff een foto van de achterzijde plaatsen? Zodat ik een beetje een idee heb van wat Joey bedoelt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal vanavond wel even een fotootje maken van 175/50 van de achterkant gezien |
|
||||
|
||||
Is het nog gelukt met die foto??
|
|
||||
|
||||
Sorry...was ik even vergeten....zal straks even een fotootje maken!!
|
|
||||
|
||||
Hé Jaap... hoe is het gesteld met je geheugen??? Gevalletje Alzheimer? :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je zou het bijna gaan denken Maar heb even foto's gemaakt! |
|
||||
|
||||
Hahah... nou geeft niet hoor!
Bedankt voor de foto's, ziet er zeker niet onaardig uit! |
|
||||
|
||||
Kijk even de volgende link:"
http://volksforum.com/forum/showthr...8895#post798895 De grote vraag is: Wie weet er in de regio Haaglanden een goed adresje voor het afdraaien van mijn Snowflake velgen??? |
|
||||
|
||||
Heb de Classic net gewassen, dus dacht: laat ik m'n topic weer 'ns wat leven inblazen. De wieltjes zijn in progress, dus hierbij maar wat foto's van het wagentje zelf:
De binnenkant: Ook binnenkant: |
|
|||
|
|||
Quote:
Hespo , Zevenhuizen
|
||||
|
||||
Had je net een pm gestuurd, post hem ook maar meteen
|
||||
|
||||
Vette wieltjes... Ik vind ze goed passen bij het uiterlijk van de auto. Een echte 'Classic' uitstraling.
Helaas zal hij niet zo laag worden als op de photosoep. Dat is me iets te (onpraktisch) laag. 60/40mm lijkt me genoeg. Thanks 4 the effort Quist! |
|
||||
|
||||
Over verlaging gesproken... Wat is een kwalitatief goed verlagingssetje, voor een zachte prijs? En waar zijn deze te koop? Ik had begrepen dat schroefsets voor deze type 2 onbetaalbaar zijn...
|
|
||||
|
||||
Anyone???
|
|
||||
|
||||
Weitec is goed spul en niet extreem duur.
|
|
||||
|
||||
Wat voor prijs heb je het dan over? Ben student, dus dingen zijn al snel best duur voor me :P
Ik weet voor de Golf en Jetta 2 zijn er van die setjes van 250,= die prima functioneren... |
|
||||
|
||||
Er stond tot voor kort op marktplaats iemand met Weitec sets. De prijs weet ik niet meer, maar op Ebay staan 60/40 sets nieuw voor rond de 330,-.
|