|
|||
|
|||
even een ouwe koe uit de sloot trekken .........
Ik heb weel een coutry gekocht , bloed kruipt waar het niet gaan kan volgende week meer nieuws en foto's |
|
|||
|
|||
van harte alberto dus daarom gaat de dakloze de deur uit
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Een "túnhekjegriene"?
|
||||
|
||||
erg leuk zo'n auto. Even 25 cm naar beneden en dan wordt hij erg dik
|
|||
|
|||
yep tuinhekje groen . Waldgrun om presies te zijn . Moet wel wat aan gebeuren maar de basis lijkt goed te zijn . . Wordt weer zoeken om onderdeelen . Te beginnen met een intrieur . . .
|
|
|||
|
|||
Foto,s????
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee . Haal hem zaterdag pas op . |
|
||||
|
||||
Met wieldoppen?
|
|
||||
|
||||
Toch niet die van hier en Marktplaats waar Jaap op aan het azen was?
|
|
||||
|
||||
Ik las hierboven dat je foto's wilde Alberto!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan wel zijn . Jaap en ik azen wel vaker op een country . . @ RJ . Bedankt . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben benieuwd naar de foto's, Country |
|
||||
|
||||
ben er ook bang voor.. ach, Jaap had er zelf ook wat meer moeite in kunnen steken, en daarnaast is hij in ieder geval in de familie
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt Marc is de zelfde auto . jaap sms gestuurd . Maar de buurvrouw is verhuist . Nau dan weet je het wel . (internet) blijkt dat Jaap en ik bijna het zelfde bod hadden gedaan . . . En yep hij komt in de familie . |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie... Jaap?
|
|||
|
|||
Quote:
nee de coutry ....the big volksforum familie |
|
|||
|
|||
mijn TOUAREG bouwjaar 1993 deel 3 ( pag 8)
Dus vandaag naar Gouderak , 6:20 vertrokken
en om 8:30 in Gouderak aangekomen , (ja nederland is klein ) en daar stond de Country dus klaar voor een nieuw leven Na een bak koffie en een praatje met Hans (oud eigenaar van HG trading Ridderkerk ) en een rond leiding door het bedrijfje in steigerhoutmeubelen en de zolder met erg stoffige volkswagen delen Even onder en door de country gekropen , om nog wat kleine dingen op te lossen voor de wereld reis naar Friesland Op de terug weg de met 2 auto's naar Hoenderlo bij de gebr Mendel een bakkie gedaan waar de nieuwe eigenaar op de cabrio wachte luxe thuis breng service van mijn kant Toen met vol goede moed richting Hoogeveen in de country waar nog een set speedline wielen lagen te wachten bij Bennie Bennink bij Staphorst nog even aan de kant , want een vriendelijke dame en heer van de KLPD vond de country ook machtig intresant kosten dit bezoek ..90 euro ...geen gordel maar goed eindelijk naar een rondje nederland is de Touareg thuis volgende week meer Last edited by Alberto : 04-07-2009 at 22:15. |
|
||||
|
||||
ik blijf um cool vinde! ben benieuwd..... mivw?
|
|||
|
|||
Quote:
nee dat gaat hem niet worden ....daar voor heeft ze een beetje te veel werk nodig |
|
||||
|
||||
Ik snap niet waarom jij, jou prachtige cabrio weg hebt gedaan voor een golf country.
Laten we het maar houden op een midlife crisis (lol) Het wel een bijzonder leuk ding moet ik toe geven, die gaat heel erg opknappen na een grote detail! Ben benieuwd. |