|
|||
|
|||
Quote:
klopt |
|
||||
|
||||
Het wordt al een net wagentje
En een trekhaak is gewoon verrot handig, om karretjes te trekken en als parkeersensor |
|
||||
|
||||
zo is het ineens terug een heel schoon autootje he
|
|
|||
|
|||
Quote:
helaas kunnen er geen foto's ge-upload worden, dan zou je zien dat er een aanzienlijk verschil is. Mijn trekhaak zit met een dwarsbalk in de bumper vast, tegen het achterpaneel aangeschroefd, en terhoogte van de achteras ook vastgeschroefd. Feit is dat mijn trekhaak overdreven stevig is, als ik deze vergelijk met de Brink van mijn andere golf 1. Trekhaak is handig, heb de auto ook voor functionaliteit niet alleen voor de looks. Gilles, spuitwerk is wel opgeknapt in de cabine, beter dat je de clipjes van de sierstrips hebt verwijderd, dan bladert de lak er niet af. grtn yal |
|
||||
|
||||
auto word netjes hoor,vind alleen die white walls een verschrikking
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou die whitewalls ook laten voor wat ze zijn
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo zie je die Kadettjes ook niet veel meer!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
wij hebben vroeger ook zo'n ding gehad(foutje van m'n pa maar goed ik vergeef hem) als ik eraan denk hoor ik hem nog lopen,die dingen maken echt een apart soundje
|
||||
|
||||
hier in venlo rijdt een meid dagelijks met zon kadet. dat is een opel die ik wel kan waarderen...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ziet er heel netjes uit! ook met de verlaging nu.
Ik vind die kappen over de wielkasten ook mooier dan de halve normale. Weet je waar ik deze kan halen, en hoe die precies heten? interieur ziet er ook netjes uit, alleen niet echt fan van het 'crocodile leer' met bloemetjes motief...lol |
|
||||
|
||||
mooie auto !top kleur ! :alleen die whitewalls en die 3 tellertjes moet je er wel van af halen
|
||||
|
||||
Quote:
I agree
|
|||
|
|||
Niet veel later heb ik deze verkocht en een Land Rover defender gekocht en opgemaakt. Vandaag zag ik naast de baan een Golf 1 staan ben gestopt en heb hem gekocht. Morgen ga ik hem halen Zilver bakske van 80' met een 1500 dieseltje. Foto's volgen nog.
Cheers Gilles |
|
|||
|
|||
|