|
||||
|
||||
Blijven kickuh auto's,
ben er echt van die type 1'tjes Ben benieuwd naar het eindresultaat greetzzz
|
|||
|
|||
re
Quote:
ja ik ook eerst een tijd mk4 s gedaan nu zo n oud bessie dat heeft toch iets specials mk1g60 zie ik in je naam die van mn broertje is overleden hij wil m nu verkopen zonde hij kan m beter maken nou tanks voor de post grtjs andy
|
||||
|
||||
Wat is er dan met rick zn auto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha mooi man dan zul je het een stuk makkelijker krijgen met sleutelen als je van mk4 naar een mk1 gaat minder electronica en meer mechanica Idd ben blij dat ik een mk1 g60 heb en zowiezo, een mk1 is het altijd waard om gemaakt te worden ik doe de mijne nu voor de 3de keer maar een kapotte mk1 g60 is zwaar klote maar in het achterhoofd houdend dat als ie weer heel is hoe lekker dat klinkt dat vogeltje dat fluit onder de motorkap Dus ook mijn mening is MAKEN die hap en er dan weer van genieten!
|
||||
|
||||
ff dasty (bij de Wibra) halen voor je motorruimte dan poets je die zo ff schoon veel schoner dan ie nu al is
|
|
|||
|
|||
@ brabomk1. Tunen van mijn bora ging wel makkelijk met chip en rollenbank. @JD van 150 pk naar 225.6 en 384.5nm maar typ een is verder veel makkelijker sleutelen.
|
|||
|
|||
@ der chopmeister ? Wat is dasty? Ik dacht gewoon de stoom cleaner er door heen. En daarna schrob en schuren en strak maken en spritze
|
||||
|
||||
dasty is el cheapo ontvetter van de wibra. werkt goed hoor!
|
|||
|
|||
heeee schrale
als je minder lult en harder aan je polo werkt ,dan zien wij meer FOTO"S je bent al lekker op weg, ga zo door mazzzzelll Erik de DUDE |
|
|||
|
|||
@joost vw zoiets dacht ik al (gaan we ff voor kijken)
@ erik geil muurbloempje hahah 4 dec komt dichterbij kom deze week echt de banden halen (duurt een eeuwigheid he ) spreek je spater grtjs
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet een paar mannen die kunnen schuren regelen dan staat hij zo klaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is toch geen eer aan te behalen om zo een auto te tunen tot over je oren onder de smeer zitten en miss dan maar hooguit 20 pk erbij krijgen das pas tunen met een hoop bloed zweet en tranen zoals dre het zou zeggen .... Idd waar blijven die foto's???!!!!!
|
|||
|
|||
Quote:
maar waar haal je nog goeie mensen vandaan ?????? die ook nog in de buurt wonen |
|
|||
|
|||
dick en chriss dan wordt ie zo strak als . . . . .
|
||||
|
||||
Ik Kom Wel,als Je Cola Heb Staan
|
|
|||
|
|||
das een domme vraag dick. Sandra heeft bergen in de koeling nog geen 25 meter van m'n schuur. Maar eerst gaat de opganging in de verf en eronder voor we aan de kast gaan werkn. Maar cool dat je wil helpen.
|
||||
|
||||
kijk,dat zijn berichten.Mischien dat die v leeuwen ook kan helpen,dan maken we er een mooi borfts projekt van.die schrale heb toch niets te doen dan slap te lullen.en de vissen houden toch de winterslaap
|
|
|||
|
|||
die vissen hebben geen winterslaap
IK zit in een winterslaap okee ik kom ook wel een biertje drinken wanneer en hoe laat ?? kan mijn t2 doka bus ook niet in je schuur ? kunnen die plaathazen gelijk doorschuren |
|
|||
|
|||
nou dan wordt het wel erg krap
is ook te hoog denk is maar een laag schuurtje maar wie weet joh als er een van de dingen klaar is kan ie erbij bier dat hebben we ook wel in de koeling denk alleen staat t nu ff stil moet weer paar dagen blokken voor financieel managment (saaie shit) spreek je spaterrrr grrrrrrr
|
||||
|
||||
Die bus komt er niet in,v leeuwen,eerder nog die golf van mij En dat bier zuipen wordt ook niks als je in een winterslaap zit.
Ik hoor het wel Andy als wat gedaan moet worden.later,Dikkie |