![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo wagen staat te koop ! tegen elk rieel bod !
heb namelijk wat leuks gezien waar ik al langer naar verlangde ![]() Groetjes Frans |
|
|||
|
|||
![]() En dat is???
|
|||
|
|||
![]() een 35i:P...wss
|
|
||||
|
||||
![]() Als je noodgedwongen van je Gt achterlichten af moet ?
Pm mij dan maar kan ik ze wel op me GT zetten haha! Verder heerlijke nette lage US jetta
|
||||
|
||||
![]() Quote:
YUP toch wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnks en PM ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is die van Stijn nu naar een andere Oss gegaan, of is de 35i de opvolger van de Jetta-rage bij jullie? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jetta's zijn gewoon te klein.... Nu ik eraan denk.... mijn variantje is me ook te klein...
|
||||
|
||||
![]() Jetta's zijn groot zat, zolang je niet meer dan 2 koters hebt.
![]() En wanneer kunnen we de verkoop-topic zien? Ben wel nieuwsgierig wat jij een Reëel bod noemt? Gr. Ed
|
||||
|
||||
![]() Verkooptopic staat er al.. ik doe 't in ieder geval niet meer zo'n 35i, loop je een tijdje rond met het idee om zo'n apparaat eens te proberen en voor je het weet rijden er 3 in Oss rond.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
4 volgens mij al.... tieske krijgt de zijn 35i volgende week ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja Tieske meegerekend .. Stijn, Ties en dan nu Frans ook misschien! Alle Jetta mannen gaan aan de 35i..
|
||||
|
||||
![]() Godverdomme kom ik net bij me auto ! netjes gewassen en in de wax gezet voor zondag!
trapppen ze fucking me spiegel links eraf........... gewoon van het voetje afgebroken !! ![]() nu snel op zoek naar een nieuwe |
|
||||
|
||||
![]() hey frans, godver dat is klote man! Hoop dat je snel een andere vind! Mijn golfje is nog niet klaar, ze proberen hem morgen lopende te krijgen zodat ik er zondag heen kan.
Zie je zoiezo zondag! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja das zeker klote, maar morgen misschien setje kunstof zwarte halen heb ik tenminste vast wat ! beter dan zo'n hangende spiegel!!! ![]() maar zie je zondag man en hopen dat je met je golfkuh ken kommen Hier dus een foto van hoe ik me spiegel een uurtje geleden aantrof ![]() ![]() Dat helaas na een geslaagde middag van onderdelen monteren die ik had liggen. En de wagen volledig schoongemaakt en gewassen, voor as zondag (vw team brabant meeting) Dingen die er gebeurd zijn afgelopen middag : - US spiegelglas gemonteerd - GT Lampen gemonteerd - Nieuwe US kenteken uitsparing ( ps kenteken wordt nog aan gewerkt ![]() - Woofertje ingebouwd ( niks geks haha gewoon bietje gebrom erbij!) - Gele pitten aangesloten en xenon verwijderd ( alles was verknipt ![]() - Heldere lampjes in SML verlichting, want waren erg zwak - Schroefset goed gezet ( stondt beetje scheef!) - Nieuwe grill inclusief nieuw orgineel chroom logo - Nieuw logo midden achter orgineel chrome - Nieuwe knipper in voorbumper en zijschermen - Licht, achterruit verwaming en alarmlicht knoppen vervangen voor orgineel (waren ook blauw led!) Dingen die snel zullen gebeuren : - Orgineel US GL Stuurtje ( ipv sparco race stuurtje ![]() - Golfbal pookje ( ipv chroom wolfburg pookje ![]() - Volgende week staat afspraak met deukendokter ( moeten de nodige deukjes uit ![]() - Mijlenteller orgineel ( mijnuh is nu met leds blauw/rood echt foei leeluk!) - Heb nog setje orginele chroomraamlijsten liggen ( weet alleen niet of ik dat wel wil ? dus dat als laaste!) - Airco af laten vulllen ( alleen nog even iemand zoeken die dat kan doen voor leuk prijsje ![]() Zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar dit moet hem ongeveer zijn. Heb aantal foto's gemaakt vanmiddag. Allemaal beetje crappy phone kwaliteit. Snel zullen er goede foto's verschijnen, want me meisje had camera mee vandaar! Nou genoeg geouwehoerd de foto's : ( zondag irl in Oss vw team brababant! ) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groot formaat en meer foto's zie deze link : http://www.mijnalbum.nl/Album=FJDMSKJT Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
![]() Pff... lekker zeg.. die spiegel
|
|
|||
|
|||
![]() inderdaad zeg...
|
|
||||
|
||||
![]() Zo spiegels zijn weer gefixed !
thnx stijn en Misha voor het halen van de sloop ! (was aan het werk vandaar ![]() dus staat er morgen netje bij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog wat weze shooten..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hier staan nog een paar andere foto's: http://www.flickr.com/photos/392566...57622473614020/ Mijn eigenste ook nog even voor de lens gehad, maar dat zien jullie wel verschijnen in mijn eigen topic ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is en blijft een heel gave Jetta.
Die velgen zou ik hier sowieso nooit onder vandaan doen! Het is effe wennen, maar als je er aan gewend bent staat het super goed! ![]()