|
|||
|
|||
Quote:
komt wel goed als ik een x int noorden sta bel ik echt wel haha vergeet die schroeven draaier niet terug tegeven op mivw want dat heb ik beloofd |
|
||||
|
||||
Quote:
komt helemaal goed, jullie komen daar toch ook?? |
|
||||
|
||||
Was echt een supermeet! Goed weer, sfeertje was tof en @ Crosne:
Thanx voor deze 2 supermooie foto's! @ Iedereen: See y'all next year!
|
||||
|
||||
Graag gedaan
|
||||
|
||||
ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn .
aan de foto`s te zien stond er mooie auto`s bij. |
|
|||
|
|||
vond kwa auto,s vorig jaar kwaliteit beter ,maar voor de rest goed geregeld allemaal
gr jarno |
|
|||
|
|||
Quote:
ja wij gaan daar ook naar toe zal voor de zeker heid wat slangen mee nemen heb hugo nog gesproken jullie waren om 22,30 thuis is best laat maar wel je auto mee terug spreek je op mivw wel weer he |
|
||||
|
||||
wat een fantastisch weekend hebben wij gehad zeg!
complimenten voor de organisatie van VW-Fanatics. re-te-goed! ben alleen best verbrand...hahaha it's the price to pay for having fun! wat een relaxte sfeer bij de bezoekers ook, ook tijdens het jureren. het was echt heel leuk op die manier het werk dat iedereen in zijn of haar auto steekt nog meer te gaan waarderen. En je krijgt er altijd nog meer inspiratie van!
|
||||
|
||||
Quote:
Precies Cor daarom deden wij het ook al zo op deze manier.... je dan ook eens wat er aan de binnenkant allemaal gebeurt is. En het is voor de deelnemers ook eens leuk om dan alles te laten zien en uit te leggen. Werkt super...
|
||||
|
||||
Mooie meeting en leuk aangekleed! (ook makkelijk te vinden )
Hier mijn bescheiden bijdrage qua foto's, de rest vind je op www.vagsnaps.com, veel kijkplezier! |
|
||||
|
||||
Foto's online op http://www.vwfanatics.nl/!
|
|||
|
|||
Erg nette foto's weer.....!!
|
||||
|
||||
Quote:
had ik jullie goed verzorgd? ik kon regelmatig niet in de buurt van de jury komen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had nog ff gekeken maar zag dat je geen uitjes aan boord dus vond het niks wat je had Helemaal top catering hoor!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet iig wat ik mee moet nemen over 2 weken...... een hele zak vol uitjes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Klote wachttijden.. Jury was echt langzaam dit jaar Nee grapje helemaal top |
|
||||
|
||||
Ik zat ik Bremerhaven plaatjes te schieten, maar fototechnisch gezien had ik misschien toch liever hier mijn plaatjes geschoten. Leiden schijnt ook een grote te zijn binnenkort?
Mooie grote opkomst zo te zien. Wel veel Asten bezoekers gespot op de fotos hierboven, maar ook andere nieuwe voor mij! |
|
||||
|
||||
En ook nog zonder pet
|
||||
|
||||
Owja en dit is de man die mijn stoel gejat heeft!
[/QUOTE] Wat een raar ei!