|
|||
|
|||
was zeer geslaagt en super weer gehad
bedankt voor de 1e prijs (best all) niet verwacht, maar super blij mee
|
||||
|
||||
Hallo Mensen, hier een berichtje uit het zuiden van het land.
Het was werkelijk super gezellig en heel leuk, weer een hoop nieuwe mensen leren kennen,("Ebut het was super gezellig bij jou jonge vrijdag avond goed gelachen") En Marco heel erg bedankt voor de gastvrijheid, want door jou hebben wij het deze meeting als heel anders ervaren en dat was zeker voor herhaling vatbaar. We (vriendin in de kever en ik in de Edition) hebben op 2 dagen tijd 970Km gereden maar ze waren het allemaal waard. Helaas heb ik geen foto`s kunnen maken was mijn geheugen kaartje vergeten thuis. Maar ik zie dat er genoeg mensen foto`s gemaakt hebben. Dus blijf maar posten en tot volgend jaar.. Gasten van VAGfrysland jullie hebben goede arbeid verricht het was weer goed geregeld en lekker gezellig. Gr Ronnie en Daisy uit Limburg.
|
|||
|
|||
Super meeting! Heerlijk weer. Gezellig druk (niet te). Heb me ondanks de kater prima vermaakt:P. Volges mij was ik niet de enige die niet helemaal fit was. Feest in Hallum was zaterdag ook supergezellig.
Jammer dat de broodjes zo snel op waren mja ach. Geeft nix. Idd ook gestoord aan die buggyrijder. En had em ook nog te koop. Iedereen weet nu dat ie is afgeragt. Winnaars ook zeker terecht! Allen gefeliciteerd. Genoeg gelul. Plaatjes. En op speciaal verzoek::P Voor de rest: http://s201.photobucket.com/albums/...rgum/?start=all |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt kerel |
|
||||
|
||||
thnx.... had geen cam bij me.... maar nu dus wel een strakke foto van me ride supermeet! |
|
|||
|
|||
@bammetje, zit wel een stukkie copyright op he
|
|
|||
|
|||
het was een super meeting lekker weer en veel lui gesproken.
en heb nog een leuke polo gewonnen bedankt |
|
||||
|
||||
heb me zeer goed vermaakt vandaag,
hele mooie auto´s gezien, lokatie was ook top. alleen idd de klinkerwegen door burgum wat een drama hahahahaha b-ram nog bedankt voor de ''aankomst'' foto van mijn golf |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
veete meet, stond mooi spul tussen.
thnx voor de pic van my car! |
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja Alberto tis keuzes maken he..... De vrouw staat aardig op knappen (nog 2.5 week) en ik wil niet elke zondag meer weg.. Dus ja dan valt de keuze tussen Friesland of Budel.. Dan wordt het toch Budel voor mij... Moet nog aardig wat onderelen scoren voor de spijl... Maar als het een beetje mee zit kom ik volgend jaar met de kleine en de spijl!! groeten hans
|
||||
|
||||
Het was idd een super gezellige meeting! Complimenten voor de organisatie! Erg goed geregelt allemaal, leuke sfeer, fijn zonnetje erbij, dikke wagens, helemaal top! Terugweg via die klinkerwegen was wel ff rot haha :p Voor de rest super meeting! Tot volgend jaar!
|
|
|||
|
|||
He he wat weer een dag.
Super dikke prima. Tot volgend jaar maar weer! |
|
||||
|
||||
Super meeting, alles goed geregeld. Volgend jaar weer van de partij
|
||||
|
||||
Wat een heerlijk weekend...
Zaterdagavond al gzellig met zn allen aan de bar gezeten in de manege en wat auto's gebracht. Organisatie TOPPIE...... Alles was perfect,maar toch een heeeeeele kleine opmerking. Jammer dat er geen vuilnisbakken/containers waren omdat er aardig wat rotzooi door iedereen op de grond werd gegooid....verder petje af voor alles....!!! Dit jaar voor eerst niet met eigen auto geweest en hopelijk volgend jaar wel weer gewoon aanwezig met een eigen auto...... Heel veel mooie auto's gezien en met veel mensen gesproken.....al met al geslaagd!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Kan niet wachten tot volgend jaar.. Hahaha, me vriendin vond het ook echt gezellig en ze is echt blij dat ze is mee gegaan met de kever.
Fijn dat het ding ook nog op de foto staat ook, ze is harstikke trots nu. Bedankt gasten. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Het was helemaal top organisatie!!! We hebben een zeer gezellige dag gehad vandaag met z'n allen.
En wel gelachen met de mannen, of niet Klaas victor charly charly
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn Last edited by FEMME : 14-06-2009 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Het was een erg mooie meeting.
Organisatie bedankt hiervoor. Alberto, hangt de VW vlag al aan de wand, of gebruik je het nog als mitella ? |
|
||||
|
||||
Iemand toevallig ook gezien wie in het stof (zand) op de motorkap van mijn golf heeft staan tekenen of schrijven er stond onder andere ''mooie kleur'' en nog wat kriebels. Bedankt hiervoor! heb hem vanavond even schoon gemaakt maar je ziet het nog..
Leuk dat er mensen zijn die geen waarde op andermans spullen hebben. Valt er waarschijnlijk wel uit te polijsten maar je heb er niks aan. Kan me niet zoveel schelen als mensen even kijken en ook aanraken moet kunnen, binnen de perken. Maar ga niet tekenen of leunen (met spijkerbroek) wat ik ook regelmatig zie.
|
||||
|
||||
Heel irritant dergelijk gedrag inderdaad, ik stoor me er ook mateloos aan. En de reeds veel besproken buggyrijder vond ik ook erg vervelend, evenals die herryschoppers op het veld achter...
Verder heb ik weer een superleuke dag gehad, het was weer lekker gezellig! Velen gezien en gesproken weer, en lekker genoten van de zon