|
||||
|
||||
vind die wielen echt lelijk onder een type 2!
voorderest wel een net golfje!
|
||||
|
||||
mooie velgen, mocht je nog een heel klein stukje kunnen zakken.
die rode remtrommels vind ik niks...
|
||||
|
||||
Mooie bak, vondt hem op de borbets veeeeeel mooier!
En de lak op het zwarte deel van de achterbumper, is niet heel mooi egaal lijkt het wel? Maar verder echt goed bezig man. |
|
||||
|
||||
Ik vind het super....lekker agressief.
Hoeft van mij ook niet te zakken
|
||||
|
||||
Quote:
Deze wielen kunnen best!
|
||||
|
||||
Dikke lijsten set erop en klaar!
|
|
|||
|
|||
ik zeg doen
laten zo ziet er super uit |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook wel iets hebben zijn misschien wel groot maar misstaat zeker niet.
|
|
|||
|
|||
porsche velgen staan te koop:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59341 wegens te grote inch maat
Last edited by Lennart : 07-09-2009 at 20:52. Reason: verkeerde url |
|
||||
|
||||
leuke golf geworden . keep up to the good work
|
|
||||
|
||||
Vind de wieltjes wel gaaf staan, is een andere kleur niet beter? Zoals zwart met een redline, staat ook weer goed bij je grill.
Zelf heb ik ze in het wit onder mijn T2, en dat staat erg goed. (iig veel positieve reactie's gehad)
|
|||
|
|||
mn achterdemper komt nu op de achteras omdat ik hem nu op laagste stand heb geschroeft heb de uitlaat ook al even losgehaald en verder er op geduwd, maar hij blijft bonken, hoe hebben jullie dat?
|
|||
|
|||
even een kleine update:
heb een paar maanden geleden corrado opgehaald voor onderdelen interieur, dashboard en nog wat kleine dingetjes nu heb ik het corrado dash in me golf gebouwd, waren wel veel aanpassingen voor nodig moet alleen de teller nog maar dat krijg ik niet voor elkaar. dus heb de oude teller dr maar even ingezet. hier nog wat foto's hoe de golf er nu bijstaat en de laatste paar uurtjes van de corrado totdat hij werd opgehaald door de plaatselijke sloper
|
||||
|
||||
Echt onwijs opgeknapt! Dat spuitwerk met een spuitbus gedaan?
Op kleur laten mengen ofzo? |
|
|||
|
|||
Quote:
ja gewoon met het busje en op kleur laten mengen
|
|||
|
|||
van het weekend maar weer even sleutelen, auto lekt als een gek koelvloeistof
zit net 4000km een nieuwe koppakking op (bij aanschaf), is dus niet goed gemonteerd of de kop is niet gevlakt. wel balen ik dacht dan heb ik daar geen omzien meer naar.
|
|||
|
|||
update:
verse koppakking corrado dash corrado interieur seat velgjes verse apk
|
||||
|
||||
die stoelen van het oude interieur zijn die in hoogte verstelbaar doe je die niet weg
mooi golfje trouwens nog gr mark
Scirocco gti Last edited by mark_84 : 22-05-2010 at 12:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dik!! Mooie kleur ook! Ik vond je oude interieur echter mooier (vind een Golf 2 dashboard ook mooier dan die van een Corrado) en de Seat wielen vind ik eerlijk gezegd ook niet super. Verder een hele mooie Golf om te zien! Absoluut een grote verbetering als je het vergelijkt met hoe hij er bij aanschaf bij stond. Last edited by KJ-Golf : 22-05-2010 at 12:37. |
|
||||
|
||||
gave bak zeg,
mooi opgeknapt! maar ik vind de borbet c's nog altijd het best staan.. vind dit helemaal niets, imo.