|
||||
|
||||
waarom die maffe grille,als je er een country bullbar opzet? dan zie je die grille immers toch niet? voor de rest ziet het er erg stoer uit...
|
||||
|
||||
Ja ach, k zie wel tzt
|
||||
|
||||
Ik heb net wat mooi's binnen gekregen
In het echt honderde keer mooier als op de foto
|
||||
|
||||
vette rims weer,maar waarom die dikke banden?
|
||||
|
||||
Ik houd niet zo van smalle bandjes
|
||||
|
||||
Quote:
plat is niet per definitie smal.....
|
||||
|
||||
Oh, op die manier. Ik had uitgerekend dat ik zo redelijk in de buurt kom bij de afrolomtrek van de velgen die ik nu heb (ze hebben hier veel flitspalen )
Nog even 2 betere kiekjes
|
||||
|
||||
zo 'dik' zijn de banden toch niet? Vind de velgen wel goed gelukt.
|
||||
|
||||
Dank je Martiepartie
Goede zaken gedaan gisteren. Ik kwam op marktplaats een ad tegen van een golf 2, voor onderdelen. Ik kijk is het een rode, kijk beter een 5drs en keek nog beter een 88'er. Dus direct die gozer opgebelt. Dezelfde dag hadden we geruild van deuren. Hij ging de golf gebruiken voor de cross. (wees niet bang het casco was stik en stikverrot). Dus eind goed al goed, Fototje volgt.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Ik wil ook VW naafkapjes op mijn velgen, kun je die gewoon ergens kopen en passen die dan erop of moeten ze echt speciaal voor jou velg zijn? (sorry als het een domme vraag is) Erg mooie velgen |
|
||||
|
||||
Deze kapjes zaten bij de velgen, de stickers heeft de velgenboer er opgeplakt na het spuiten.
|
||||
|
||||
Oh ok, bedankt! Enig idee waar ik die stickers zou kunnen kopen?
Is echt niet te zien dat het stickers zijn trouwens, lijkt net gewoon alsof het er op hoort. |
|
||||
|
||||
velgen zien er goed uit roy
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe groot de stickers zijn, maar 50mm (rond) stickers kan je bij AVA halen in Groningen. De meeste auto-onderdelen/styling shops kunnen die wel krijgen.
|
||||
|
||||
Dankjewel niels!
@Stickers: De stickers zijn +/-60mm Ik heb ook ff een fototje gemaakt, net gewassen. Lijkt een heel stuk netter zo
|
||||
|
||||
Gaaf hoor, echt mooi rood nog ook!
Wanneer komen de velgen eronder? |
|
||||
|
||||
Zo, net weer de auto opgehaalt bij de garage. Nieuwe schokdempers achter er onder.
Ze zaten vastgevroren vanochtend, en waren zo goed als af. Van de veerschotels was nog ongeveer 10% over
|
||||
|
||||
Nieuw speeltje er bij, moet nog wel het een en ander aan gebeuren voor de apk.
|
||||
|
||||
Gister is de golf overleden , veel rook en water. Koppakking is er denk ik uit gegaan. Dat verklaarde dus het verbruik van 1 op 6,5/7 ,Bijna elke week 1Liter kvs bijvullen en de witte rook de laatste tijd.
Gelukkig is de jetta net klaar dus die gelijk maar uit de schorsing gehaalt en verzekerd. De golf gaat eerst in de hoek, daar kijk ik later wel een keer naar, zodat die weer een beetje verkoopbaar word tzt.
|
||||
|
||||
Deze mag wel op slot ofzo, golf is nu een pakketje.......