|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik maar wij hebben de nachtboot bij zwolle al geboekt dus dat wordt weer wat zal komende week eerst mijn paspoort maaar eens laten verlengen : |
|
||||
|
||||
Quote:
ja jullie zullen wel op 13 augustus beginnen te rijden voor jullie is het wel een eind weg maar respect dat je zo,n eind komt rijden word gewardeerd |
|
||||
|
||||
Quote:
niet als je dit eerst weggewerkt hebt op vagfest |
|
||||
|
||||
Quote:
loopt de auto echt niet slechter op hoor niet zo zeuren gewoon komen |
|
||||
|
||||
de bestuurders helaas wel
volgend jaar zeker |
|
||||
|
||||
@Klompenboer,
Ik ga kijken of ik kan regelen dat ik ook naar jullie meeting kan komen, eerst vagfest en dan misschien nog even die van jullie meepikken. Dan kom ik even een "blik" werpen op jullie meeting. Gr Ronnie, die Limburger van bij Ebut.
|
||||
|
||||
Quote:
dat zijn de berichten zo moet het en uh mozes die kon pas een blik werpen die wierp een blik over de woestijn ja dat is echt zo stond in de bijbel |
|
|||
|
|||
jan met de bijbel !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Tsja sommige uitspraken bijven best lang hangen hahaha.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
even een sfeer inpressie van de lokatie ...... nu al gezellig |
|
||||
|
||||
hmmm dronken Ernst en hekken... als ik wil overleven blijf ik thuis...
|
|||
|
|||
Quote:
verrassing , de hekken kunnen open Jaap lokatie lijkt mij niet verkeerd , |
|
|||
|
|||
locatie ziet er zeker goed uit !!
misschien dat ik dat toch maar even ga kijken ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
zeker weten ben ik er bij.
thuis wedstrijd voor mij. |
|
||||
|
||||
Ik ga niet komen, zit dan in Kroatië...
|
||||
|
||||
Quote:
de lokatie is zeker niet verkeerd, woon er in de buurt en ben er wel eens geweest toen er een paardenevenement was. ik hoop dat tegen die tijd mijn 16v klaar is maar het wordt zeker een geslaagde meeting
|
|||
|
|||
Ik kom ook, met de dikke 3
|
||||
|
||||
Wij gaan ook naar VAG-FEST,
Oude tradities kun je helaas niet breken |
|
||||
|
||||
Ik ben nog niet zolang met VW bezig en m'n eerste meeting was de VW-Speed Midwintermeeting... Nu moet ik zeggen dat ik me er prima heb vermaakt, dus voor mij VW-Speed SummerShow! Ik kom met wat vrienden uit Amsterdam probeer er zoveel mogelijk mee te nemen!
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook aanwezig met de Polo! Is in de buurt dus moet eigenlijk wel