![]() |
|
|||
|
|||
![]() Rete cool !!!
Heb je de antenne ingekort? |
|
|||
|
|||
![]() hij echt super geworden hj !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon ietsje ingedrukt... thanks voor de reacties mensen.. ![]() paar "nightshots" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() grinding MF: ![]() Last edited by hajee : 27-07-2009 at 23:22. |
|
||||
|
||||
![]() Echt super!
De wielen, verlaging/versmalling en de kleur is echt perfect!
|
||||
|
||||
![]() super!! die wielen blijven ook wel erg mooi. wat ben je eigenlijk aan het slijpen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de veerplaat zat nogal vast op de torsie ![]() dus dwars doorgeslepen zodat ie eraf kon.. en maandag een andere kunnen krijgen..(gelukkig) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sow dat ziet er netjes uit zeg! Heel mooi hoor. Ook een super kleurtje. Altijd fan geweest van die kleur. Wielen en verlaging doen hem goed!
Hij is wel lekker laag zo! Misschien moet ik ook maar eens kijken naar een setje dropped spindels. Hoe is het trouwens met je vering nu? Straks krijg je nog hetzelfde verhaal wat ik toen heb gehad. (kenteken ingenomen wegens te laag en geen vering)
|
||||
|
||||
![]() nou ja , dat zien we dan wel weer..
en je weet wat ze hier zeggen: vaak bie'j te bang! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zier er gelikt uit hajee..... De ragtop ook moet ik zeggen... ![]() Maarre wat zie ik daar achter in je schuur staan....?? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha inderdaad. ![]() Ik rij nu ook alweer meer als een jaar zo verlaagd rond. En laatst ben ik weer aangehouden en moest mijn papieren laten zien. Alles was goed en ik kreeg nog een compliment mee van de desbetreffende agent. ![]() Kijk zo kan het dus ook.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
natuurlijk, er zijn ook wel agenten die auto's wel leuk vinden, af en toe loopt er misschien een vervelende rond. Quote:
jaja ![]() ![]() en dat doe ik ook nu de kever weer rijdbaar is.. als ik niet opschiet cruise jij eerder met de jouwe dan ik met de mijne.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn Hajee, Waar haal je ze toch elke keer vandaan, super karretje ![]() Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
![]() Grandiooooos mooi!
|
|
||||
|
||||
![]() He did it again....................
See ya !
|
||||
|
||||
![]() zo, de kever is cruisebaar, vandaag de eerste lage proefrit gemaakt,
en de popouts gemonteerd met Barry (waarvoor bedankt) en vóór ietsje hoger gezet, de oprit aanpassen was me te veel werk.. ![]() voor en ná: ![]() ![]() en even in kleur.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afschuwlijk dik HJ !
Groeten......
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer super!
![]() ![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
![]() vette shizzle !!
|
|
||||
|
||||
![]() Hij is weer fijn HJ! Dit jaar nog een meeting meepakken met de '58?