|
||||
|
||||
Ja even de kasten uit rollen dan hoe je nergens te slaan en je kunt nog een slag lager.
Is echt leuk zo ik vindt de velgen wel wat hebben, misschien eens echt netjes wit maken dat maakt het misschien net even iets mooier. Gr Ronnie, Ps hoop mijn golf ook zo laag te krijgen.
|
|||
|
|||
hij is netjes , wat een paar wielen weer niet doen
|
|
|||
|
|||
De look en kleur van de jetta zijn top !!
Wielen ogen naar mijn mening beetje goedkoop... En te groot dicht vlak. Dan zou verbreed staal met gaatjes een stuk beter staan denk, of Zender's... Last edited by bluebastard : 10-04-2009 at 21:44. |
|
||||
|
||||
Met de wielen wordt nog wat gedaan binnenkort
Ik wil misschien kijken voor harde bumpstops .. Kasten klop/rol/slijp/.. ik niet, wielkasten zijn te netjes. Ik wil geen onnodig risico lopen, dan maar 1 cm hoger
|
||||
|
||||
Stoer!
erg mooi!, ik moet maar gauw weer met mijn jetta verder! |
|
|||
|
|||
Ziet er erg dik uit Misha !
13 inch misstaat hem niet. Erg lekker dit !
|
||||
|
||||
Lowlife?? als in 'ik ben een looowwwlife!' ?
|
|
||||
|
||||
't is een knipoog naar een discussie van laatst hier op het forum.. voor degene die het hebben meegekregen
Trouwens Martijn, ik ben het gisteren echt glad vergeten om even langs te komen.. mooi stom van me...
|
||||
|
||||
ok. dacht misschien 'geleende' kreet van de opposites.
Maakt niet uit dat je er niet was! komen nog genoeg zaterdagen! hha |
|
||||
|
||||
Hier wat pics van de zwarte klep en nog wat extra als je dan toch bezig bent
Nog wat andere in m'n photobucket-album
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
||||
|
||||
nette jetta misha, en lekker laag zoals het hoort, dikke prima. Ik heb hem nog niet kunnen bewonderen maar we zullen elkaar vast wel weer zien hier in Oss.
Gr Thijs
|
||||
|
||||
Jazeker Ties!
Moet voor as zaterdag nog even buurten met Rick en de rest eigenlijk! Dan ga ik weer terug naar Engeland, nog maar 6 weekjes maar toch..
|
||||
|
||||
is weer een mooie ride Misha, persoonlijk zou ik voor een maatje groter verbreed staal gaan, verder
|
||||
|
||||
Als ik het 'even' zou kunnen veranderen zou ik dat wel doen.. ietwat hoger zou ook niet verkeerd zijn.
Voorlopig hou ik het hierbij
|
||||
|
||||
erg netjes man ! wagen staat er gewoon top bij !
en ook erg mooie foto's |
|
||||
|
||||
Kak....
Ik ben aangehouden en al door een nietsnut van een klabak.. hij meende dat de wielen te ver uitstaken, ik het 3cm verhaal verteld, Meneer was niet overtuigd, ik moest maar eens mee naar het bureau. 3 kwartier gezeten daar en nu houden ze 'm en gaan ze 'm keuren, waarschijnlijk krijg ik een telefoontje na het weekend hoe het verder gaat. Mooi kut dus aangezien ik morgen weer naar Engeland vertrek..... Beetje bittere nasmaak dus zo vlak voor het eind van m'n vakantie
|
||||
|
||||
beetje jammer idd.... maar zoveel steken ze niet uit toch? Zelfs achter niet echt heel overdreven..
|
|
||||
|
||||
Wat een zeikerds zeg, echt balen.. Maar zo ver steken ze toch niet uit? Het gaat er toch om dat het loopvlak van de band binnen de kasten blijft??
|
||||
|
||||
Dan hoop maar dat ze niet de hoogte gaan meten want dan krijg je nog een probleem hoor.
We zullen het wel horen hier. Gr Ronnie