|
||||
|
||||
heel mooi geworden jan ik heb die wielen weer verkocht,net als de cabby waar ze onder zouden moeten
|
||||
|
||||
Dank voor jullie reacties, ik ben er zelf ook erg content mee
@Patrick, ik was ook even bang dat het volgend jaar zou worden @ Martin, Ik zal de radio eens voorzichtig uit het dashboard halen, komt goed Jan
|
||||
|
||||
Toch maar weer andere wielen gekocht
|
||||
|
||||
De banden zijn ook binnen, moeten alleen nog 'even' getrokken worden....
Is het met een steekvlam erop branden de beste manier, of zijn er nog meer (veiligere) manieren? Ik ga graag mét mijn wenkbrouwen intact op vakantie...
|
||||
|
||||
haha.. dat is 1 van de manieren jah!
ze hebben het bij mij gedaan met een lucht-kanon! kleine tankje met een verlengstuk en dan een hele brede bek waarin 1 keer heel veel lucht uitkomt!werd gebruikt bij vrachtwagen banden iig vind ik het super velgen voor je jetta.. ben benieuwd..
|
||||
|
||||
Ik zal het wel mishebben, maar i.m.o. gaat dit helemaal nergens over met zulke smalle banden.
|
|||
|
|||
lekkere velgjes onder een lekkere auto
zo werkt dat luchtkanon dus: http://www.youtube.com/watch?v=UlMh...player_embedded
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt
Uiteindelijk hebben we het met starter fluid en een brandend papiertje gedaan, grote knallen maar ozo leuk om te doen! Inmiddels zijn ze gebalanceerd, en zitten ze eronder. Ik zal binnenkort eens nieuwe pics maken.
|
||||
|
||||
Staat gaaf, ik had het ook in gedachten op de Jetta 1. Alleen verkoper wilde toen niet zakken met zijn prijs, en heeft ze nog steeds niet verkocht .
|
||||
|
||||
Staat erg lekker!
|
||||
|
||||
geil hoor..!! kan die ook nog iets zakken of..??
|
||||
|
||||
Hij kan achter sowieso nog zakken, daar heb ik 'm omhoog gedraaid voor de 'oude' velgen, voor moet ik nog even bekijken.
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk mijn witte knippers binnen gekregen, en gemonteerd
Tevens een mooi Passat TS stuur van Michael, maar helaas past die niet in mijn Jetta. Het stuur is van 74, past perfect op de stuurpen, maar helaas is de sleepring anders dan het origineel, dus werkt het niet. Helaas, dan gaat hij de verkoop weer in. Foto's volgen!
|
||||
|
||||
Ga je de achterlichten ook nog vervangen, of niet?
Anders heb ik wel interesse.
|
||||
|
||||
Weer eens een kleine update... er is het een en ander veranderd
Witte pinkers: Nieuwe uitlaat, RVS tussendemper vervanger, aangpaste Jetta demper eindigend op een S rohr, met dank aan Jeroen van Bolku tuning voor het aanpassen/ lassen Nieuwe tankdop: En last but not least: een 32-er Momo corse stuur. Dat was het voorlopig wel even... nu eerst een verse APK erop, en lekker rijden!
|
||||
|
||||
Die velgen zijn vet
Bandjes erom knallen met remmenreiniger is vet idd, heb ik bij m'n G60 staal ook gedaan |
|
||||
|
||||
erg nette jetta ! Ik zou alleen die lijsten om je kentekenplaten vervangen voor zwarte exemplaren.. voor de rest helemaal af !
|
||||
|
||||
Bedankt voor julie reacties
Die lijsten op het nummerbord vallen nu inderdaad een beetje uit de toon, maar dat zie ik toch niet als ik achter het stuur zit
|
||||
|
||||
mooie updates, velgen staan hem goed.
is die s-rohr dikker als "normaal" of lijkt dat maar zo? |