|
||||
|
||||
Zeker een stuk mooier in het zwart, zo'n zwarte grille als op een USer is ook niet lelijk trouwens!
|
||||
|
||||
even kleine update van de borat van wat ik er nu mee aan het doen ben.
Ben net trug van een ritje naar asten om bij ruud vw shop mijn amerikaanse stootlijst op te halen, is zonder nummerborduitsparing en met oranje sml,s verder heb ik nog oranje pinkers geplaatst, us knippermodule en xenon in de koplamp gezet en is de auto inmiddels tot zijn uiterst verlaagd (stelring achter ook verwijderd) Ik vond mijn grill toch mooier als hij zwart was dus heb ik deze en alle anders zwarte delen matzwart gespoten om geen kleurverschil te krijgen.dus is aardig gelukt al zeg ik het zelf. Hier wat foto's: Planning: 18" mercedes segin velgen voor, achter bumper en spiegels opnieuw spuiten gli achterlichten erin misschien amerikaanse achterklep misschien v6 lippen andere kentekenplaten hoop ooit beige leer bekleding erin te zetten Last edited by tim_g40 : 02-10-2009 at 11:51. |
|
||||
|
||||
Dat ziet er verdoemme al goed uit!
Gr
|
|||
|
|||
nog een beetje comfort met zo'n verlaging?
Mijn bora heeft kw 40 verlagings set, veren en dempers en das al flink stug, vandaar mijn vraag. grtn yal |
|
||||
|
||||
ja hij is wel een stuk stugger als origineel maar ik ben een polo g40 h&r schroefsetje op bumpstops gewend dus dit is zalig voor mij
ik moet nog wel een andere stabilisatorstang van een 4-motion omdat de aandrijfas soms mijn stabi raakt |
|
||||
|
||||
hee tim!
Ziet er goed uit jongen. Project gaat zeker de goede kant op! Ik spreek je snel weer. JVT!! Ziet er trouwens strak uit met toekomstige mercedessen.. |
|
||||
|
||||
Super Tim.. gaat mooi zijn icm de oranje SML's
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb de stabi van een audi TT/R32 inclusief remmerij en draagarmen. Deze stabi zit vast aan de veerpoot, dus geen last van aanlopen etc. grtn yal |
|
||||
|
||||
hey yal
het is wel een hele aanpak maar het ziet er wel super degelijk uit. heb het zo eerlijk gezegt nog niet gezien en wist ook niet dat dit paste. is die stabi ongeveer hetzelfde dan als wat ik zei? ziet er goed uit. |
|
|||
|
|||
Quote:
dank je voor compliment! Was ook een leuke modificatie, ik wist ook niet dat dit zo op de auto kon. Dit wist mijn garage mij te vertelllen, jos van www.jbautoservice.nl die hebben dit ook gemonteerd. De stabi is de dunne zwarte stang op de eerste foto die naar de veerpoot loopt. Auto ligt echt super stabiel op de weg, voorheen werd de auto altijd onrustig boven de 200km/h, nu echt absoluut geen last. Remt ook als de beste met de nieuwe TT remmen, moet ook wel met de extra pk's.... grtn yal |
|
|||
|
|||
Hier: http://91.192.36.156/~gkbimport/zoe...46008s001_1.htm
kun je een kw stabistang kopen die onder de aandrijfas langs komt, heb ik ook. |
|
||||
|
||||
goeie koop man en mooie bak geworden,
zou em graag zelf tegen zijn gekomen
|
||||
|
||||
Thnxx, ik ga over 2 weken op vakantie dus geld is even gereserveerd, maar na de vakantie ga ik op zoek naar de 18" mercedes segin velgen
Ik kan wel een nieuw setje 17" segins aankomen maar denk dat dat te klein is. wat denken jullie? iemand daar foto's van? |
|
|||
|
|||
Quote:
bij mij is die stabi gemonteerd op de driehoek, aan de originele koppelstangetjes kan ik die vervangen zonder dat de stabi trg los moet? grtjs |
|
||||
|
||||
Quote:
terug los moet? wat wil je precies vervangen, de stabi, de driehoek of de koppelstangetjes? |
|
||||
|
||||
timmie!
Zie ik je bij de JVT? |
|
||||
|
||||
Quote:
Jackers!!!!! gaan we mooi feessie van maken!!! Last edited by tim_g40 : 08-10-2009 at 22:51. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Mensen, als iemand nog een setje 18" segins heeft liggen, mag ongepolijst zijn laat het me maar weten!!!
|
|
||||
|
||||
Doe dees Tim; http://forum.cleaned.be/index.php?s...819&hl=alphards