![]() |
|
|||
|
|||
![]() Filmpje pag 1 toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Domi. Mooie aanwinst. Las je oude topics over de pirelli ook altijd met veel interesse en zo te zien gaat dat met dit g60 topic ook goed komen.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() had ie hem niet ff kunnen wassen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() super zeg//// mk1 g60. Zal wel goed vooruit willen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi dat je hem al thuis hebt Domi.
En nu sleutelen maar !
|
|||
|
|||
![]() mooi geluidje domi
![]() ![]() nu de bak veranderen rijden maar wel eens even langs komen he ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmorgen even bezig geweest. Ik dacht dus dat koppeling stuk was maar dat was niet het geval.
De homokyneet aan bakzijde was totaal aan gort. De houder van de kogeltjes lag compleet in tig stukjes. Gelijk maar een nieuwe gemonteerd. De bak is dus goed. Dus laat deze eerst even zitten. Foto,s blijf ik steeds in de startpost zetten. Last edited by Domi : 04-04-2009 at 12:29. |
|
|||
|
|||
![]() Wat moet je aanpassen aan de chassisbalk van een MK1 als je er een G60 motor in gaat leggen als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hoeft niks aan te passen, motor past er zo in. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat moet er aangepast worden dan Domi? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja ...Domi wat moet er dan aangepast worden?
Ik heb zelf in het verleden ook met een G60 in Type I gereden, ik heb niks aan hoeven te passen. Ik heb echter wel zonder IC gereden. Ik ben nu bezig met een 16vG60 in een type I, nu wel met een IC (sprinter). Wat ik mij nu afvraag wat voor een IC in jouw auto geplaatst is en hoe deze op de G-lader aangesloten is. Heb je daar eventueel misschien wat foto's van? Han. |
|
||||
|
||||
![]() Zie ik op de foto's nu een glazen klapdakje of zie ik het niet goed ?
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit Domi
en natuurlijk geen glazen dakje in deze auto!! De chassisbalk moet aangepast worden voor de g 60 motor
|
|||
|
|||
![]() Ja, en dan is de vraag, wat moet er aangepast worden en waarom!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo die homokineet is goed stuk, dat is knap gedaan.
Ik heb met mijn golf G60 nog niet een homokineet stuk gereden, en meerendeel van de tijd wordt de auto voor sprint gebruikt ![]() Flinke sloper geweest die dat geflikt heeft. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok gelukkig ![]() Je ziet ze vaak in die periode gemonteerd als ze origineel geen dak af fabriek hadden. Chassisbalk snap ik ook niet.De motorsteun voor een g60 motor zit toch op dezelfde plek als die van een originele gti. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Motor past er idd zo in. Dat is geen probleem.
De houder van de riemspanner zit ongeveer 1mm van de chassisbalk. Je raad dus wel wat er gebeurt als je rijdt en de motor beweegt ![]() die aan de pg - motor zit meer ruime te geven) En natuurlijk zit er hier geen aftermarket halfords dakje in. Dan had ik hem ook niet willen hebben. Quote:
Of gewoon een slechte homokyneet ![]() Last edited by Domi : 04-04-2009 at 20:39. |
|
||||
|
||||
![]() Euh....homokineten gaan niet zo snel stuk hoor....bij een standaard G60.
De bak gaat meestal eerder.... ![]() Beetje ruimte bij de spanarm is wel fijn als je een omlooprol wil vervangen of de spanveer wil losmaken. Anders moet je de hele bracket eraf halen. |
|
|||
|
|||
![]() Ja okay, Maar om dan een vorige eigenaar voor flinke sloper uit te maken
![]() Maar goed hij was stuk en er zit nu een nieuwe onder ![]() |