|
||||
|
||||
De kleur niet toevallig Renault D17? Van de week op mn werk,en leek er erg veel op...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
nee het is geen kleur van renault de kleur is
borzo hondedrolle bruin hahaha nee ik heb ook geen idee hij wil het nie vertellen |
|
||||
|
||||
Ronnie het is "bonzo" en voor jouw tijd was het "sjappie"
De kleur is van porsche en was in de waaiers die bij mij op zaak liggen niet te vinden ( 1966 - 2008) Denk dat niemand deze kleur wilde
|
|||
|
|||
jaaaaaaaa bonzo
die bedoelde ik!!! hoop dat in nu geen mensen op een dwaalspoor heb gebracht |
|
||||
|
||||
Ik wil meer FOTO;S zien
Kom op hahah ziet er TOPPIE uit Gr Siep |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb de kleur straks ook.. beetje hetzelfde als hem.. alleen dan bmw
|
|||
|
|||
hee schop gaat het goed komen
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Toch wil ik de 2 auto's wel eens naast elkaar zien.
Weet haast zéker dat het dezelfde kleur is Is op meerdere VAG's/Porsche geleverd en is ook al wel eens in de PVW voorbij gekomen... Dus de één noemt het van een Golf, de andere een Porsche... is maar net wat ze leuker vinden. Je hebt er iig. lang na gezocht, maar blijkbaar toch gevonden. Ik kon de code helaas niet geven, omdat ik wist wat je ging bouwen... En dit toch een stapje verder gaat dan die van Niels, hehe. Ik wilde zijn auto toch nog wel een beetje in eer houden, haha! Anyway, super dikke Rallye! Ik had alleen gehoopt dat de 17" RS'n mee zouden verhuizen. En dan verdicht... dat vind ik nog net iets mooier dan deze!
|
|||
|
|||
haha de aanhouder......
ja bob heb er lang over getwijfelt over die 17" rs had er de bredere randen al op staan en al 8,5j et 24 en 9j et 24 maar vond dat er al teveel mee rond reede en met 17" eta beta,s niet zo veel. staan nu onder mijn oude golf2 maar blijven toch echt dikke wielen die 17" rs |
|
|||
|
|||
De aanhouder wint zeker.
Maar ik zal je geheim niet verklappen hoor Dat de meesten op BBS rijdt heeft natuurlijk wel een reden! Persoonlijk vind ik het het ultieme wiel voor een MKII.
|
||||
|
||||
Super vette wagen man, en die bumper is mooi gelukt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
is toch echt geen VW kleur maar echt een porsche kleur...
|
||||
|
||||
Nou,wij hebben regelmatig 'exclusieve' auto's op mn werk zoals Lambo-Ferrari-Porsche enz...en was aan het kijken in een oudere kleurstalen archief...en kwam een kleur tegen die er aardig in de buurt komt. Herbstbraun Perl van Porsche?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 20-04-2009 at 16:59. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie hem vanzelf wel een keer in het echt...
|
||||
|
||||
voorbumper ziet er goed uit
|
|
|||
|
|||
Eerste meeting al geweest
|
|
||||
|
||||
Dat valt mij ook op inderdaad ..
Mooie auto verder, zeker moet dat gele front zo!
|
||||
|
||||
Zag hem staan in Beuningen (foto komt van mij ) en vroeg me af welke kleur dit is....?