|
||||
|
||||
Als ik in de buurt ben kom ik zeker weer ff een bakkie doen
|
|
||||
|
||||
;-) banden zitten ook op de velgen , schijfrem ,velgen ,assen,en tandwiel zijn ook al gepolijst , nu de voorvork enzo nog en nog wat aanpassingen aan de turbo.
|
|
||||
|
||||
dus het gaat lukken voor Oostenrijk??
|
|
||||
|
||||
was de planning ;-)
|
|
||||
|
||||
Is de planning?
|
|
||||
|
||||
Ja, want er moet nog een hoop gebeuren, weet niet en peter ook niet of het allemaal af komt voor oostenrijk
|
|
||||
|
||||
Kan helaas niet komen helpen. Ben met een eigen (fuck)project bezig zoals u weet
|
|
||||
|
||||
post some pics !
|
|
||||
|
||||
dat wilde ik net tegen JOU zeggen
|
||||
|
||||
Hahahaha, ja peter laat es ff wat van die achterbrug zien, met dat tandwiel. Dat is echt zo netjes gedaan
|
|
||||
|
||||
Quote:
C2-project mag ik niet hier plaatsen Zou off-topic zijn |
|
||||
|
||||
Volgenmij zit Paulie JR in zun workshop te hobbien...
Ben er zaterdag even weze kieken en ziet er allemaal rete gaaf uit, al delen gepolijst enz. Hoop wel dat ie voor oostenrijk af komt... |
|
||||
|
||||
Wat zou jou dat uitmaken?? Je bent er niet eens bij
Maar je hebt gelijk, zou wel gaaf zijn |
|
||||
|
||||
Peter, we want some pics
|
|
||||
|
||||
update :
zo stond ie er afgelopen zomer bij , even een aanpassing in het blok om de torsie en ovebrening goed te regelen : |
|
||||
|
||||
kicku !! Eindelijk klaar
|
||||
|
||||
Just cruising .............
|
|
||||
|
||||
Gaat ie mee naar de see?
|
|
||||
|
||||
jep !
|
|
||||
|
||||
Lachen dinkie man! heb er toen in A'foort als even lekker bij (en op...) staan kwijlen