|
|||
|
|||
mijne zit er ook al op!
|
||||
|
||||
foto's!!
|
||||
|
||||
Zijn deze eigenlijk nog te krijgen?
|
|
||||
|
||||
er zijn er nog wel, maar de meesten hebben een krasje hier en daar. ze komen wel mee naar volksdub.
Tevens zijn de nieuwe met het huidige logo in bestelling, helaas niet op tijd voor volksdub maar MIVW zouden we moeten halen.
|
|||
|
|||
Quote:
mooi mooi .... ben er namelijk door heen |
|
||||
|
||||
Ik heb nog
|
|||
|
|||
Quote:
Is er al wat meer bekend? waar/hoe te bestellen e.d. Ik wil af van die lelijke houders die ik nu heb.
|
||||
|
||||
Heb er ook interesse in! Hoop dat ze snel komen.
|
|
||||
|
||||
Ze zijn klaar, maar moeten nog even richting de shop. Dit gaat op korte termijn gebeuren en dan kunnen jullie ze bestellen.
Wanneer het zover is, laten we het jullie direct weten!
|
||||
|
||||
Let wel op dat opsturen met de post 6,75 kost en de garantie dat het heel aankomt klein is. Ophalen op een meeting is het veiligst.
|
|
||||
|
||||
Wat Ernst al zegt, opsturen is duur, maar uiteraard mogelijk. Net als de mokken is het handiger ze samen met iets anders te bestellen om de verzendkosten laag te houden of om met een groepje samen te bestellen. Uiteraard zijn ze ook af te halen.
(al staan ze nu nog niet in DenHaag, maar in Brabant) We hebben wel al een foto van de nieuwe: Zogauw ik, (lees de shop) ze binnen heb, zullen ze aan de shop toegevoegd worden.
|
||||
|
||||
Schiet eens op jaapie want heb mn vwf lijsten net weggeflikkerd
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet zeggen dat ik t ook wel zie zitten om met deze houders rond te rijden. weet niet of ik al waardig genoeg ben geweest voor t forum om rond te mogen rijden met de naam van 't forum. maar is tevens goede reclame voor mede vw rijders. Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
als je gewoon betaalt ben je waardig zat hoor....
|
||||
|
||||
Precies... we zijn geen elite, we gaan voor de pegels..
Ze liggen nu trouwens bij mij in DenHaag. Dus te bestellen via de shop (hoge verzendkosten) of af te halen.
|
||||
|
||||
Vandaag de nieuw Volksforum kentekenplaathouder gemonteerd
|
|||
|
|||
Ziet er zeker goed uit! Als jullie eruit komen over hoe ze verstuurd kunnen worden, ben ik wel bereidt om de prijs te betalen hoor!
|
|
||||
|
||||
met pakketpost zijn ze gewoon te versturen. Maar ze zullen volgende week ook op de Midwintermeeting aanwezig zijn.
|
|||
|
|||
ik heb net gekeken bij mij op het werk je kan ze wel opsturen wij hebben van die dozen met bubbeltjes erin en die passen door de brievenbus dus dan zal de verzend kosten laag blijven alleen of ze heel blijven is een andere vraag want ze zijn nog wel aardig lomp bij de post en daar gaat hier en daar wel is dingentjes kapot.
|
|
||||
|
||||
Is verzending al mogelijk?
|