|
||||
|
||||
Quote:
Zal wel ff over leggen Is net wat ! Als je stallings plekje hebt? En dan Kom ik zaterdagavond! Gr Mac japp |
|
||||
|
||||
stelletje zuiperssss
|
||||
|
||||
Quote:
het is de laatste tijd ook niet normaal we gaan nu wekelijks met de boot en door al die controles lijkt het paspoort ook meteen 20 jaar ouder. Zaterdag mooi alvast richting groenlo en dan zondag er weer bij in dinxperlo |
|
||||
|
||||
Quote:
Je auto kan wel bij mij thuis staan. Moet ik alleen even kijken of er genoeg ruimte in de schuur is voor 4 auto's. Staan er namelijk 2 van mezelf, die van Roy, en dan die van jou. Maar moet wel lukken denk ik. Als ik het van te voren maar weet of je mee komt of niet Quote:
Ja je moet wat he |
|
||||
|
||||
Niet meer dan normaal toch? paar biertjes pakken in het weekend!
|
|
|||
|
|||
misschien aanwezig ligt aan het weer want moet van zuid limburg komen en kom niet daarheen gereden voor wat regen:P
|
|
||||
|
||||
Quote:
je moet gewoon komen want moet meer mensen leren kenne met jetta's en weet niet als weer mooi is maar en echte diehard kijkt niet naar beetje regen toch en de laatste dagen is het steeds regen dan weer droog dan de zon er vol in dan weer regen duss het is beetje wisselvallig maar hoop wel dat je komt groetjes Jetta Rat Patrol
|
||||
|
||||
Zoals het nu staat word het mooi weer zondag du ben van de partij
|
|
||||
|
||||
Quote:
oke ik ook de eerste pomp achter Heerenveen weer verzamelen zoals vanouds?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed ! Bellen nog wel ff over hoelaat Gr Jappie |
|
|||
|
|||
Ik denk dat als je met Roy af wilt spreken je de 25e pomp achter Herenveen moet hebben
|
||||
|
||||
klopt...
nee edwin ik vertrek al een dag eerder om bij dr.bob in groenlo ff een paar biertjes weg te tikken maar spreek je daar wel. |
|
|||
|
|||
aanwezig.
|
||||
|
||||
Ik red het niet met de VR godver baal ik erg van altijd een supermeet.
|
||||
|
||||
Quote:
Ech jammer man! Ook een superauto zonde om te missen op onze meet. Volgend jaar beter!
|
||||
|
||||
@ TWan & Olli: Ik slaap er wel een zaterdagnachtje bij jullie in de buurt over.. Tenminste ALS ik dan wel op de bbq list sta!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat komt goed!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt. Ja man baal er zelf ongelooflijk van dit was mijn deadline jullie meet maar iedere leverancier laat het tegenwoordig afweten,mensen willen tegenwoordig geen geld meer verdienen zeker Jullie meet is voor mij altijd een TOPPER kom natuurlijk wel ff kijken
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent van harte welkom uiteraard! met of zonder auto! tot zondag |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn man! Dat voelt klote. Zeker als je er zelf niet eens wat aan kunt doen. Top dat je toch nog wilt komen RESPECT!