|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Arne, Dit rijd 10x beter dan mijn huidige KW set, heb nu het staal er nog onder, maar als ik het zo voel heb ik goede comfort dadelijk met de RH's 205/35/18 en 215/35/18 bandjes. Gr, Patrick. |
|
|||
|
|||
Mensen lang gewacht maar de 6 is redelijk seizoen klaar mag ik wel zeggen.
Hij mag nog iets zakken van achteren, maar komt goed. We hebben binnenkort gelijk een aardige rit voor de boeg naar Oostenrijk dus dat word goed hobbelen. Hier zijn een paar foto's. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Erg nice! Vind em achter ook wel goed staan!
|
||||
|
||||
Wielen ogen toch wel vrij klein moet ik zeggen maar desondanks erg gaaf.. ik vind 'm ook wel netjes liggen!!
|
||||
|
||||
Super dikke Golf
De wielen zijn een hele goed keus!
|
|||
|
|||
Dankje,
@ Misha, Maar als je weer groter gaat qua wiel dan kun je weer niet zo diep zonder dat de slijptol er aan te pas moet komen. En het blijft altijd moeilijk waar je voor moet kiezen. Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt .. ik heb bij mezelf ook lang zitten twijfelen. Wilde eerst niet groter dan 18ers maar heb toch voor 19ers gekozen nu, dan kan ik teminste ook lekker gevuld rond rijden zonder 5cm ruimte tussen de band en wielkast. Hij komt dan waarschijnlijk niet zo diep op de laagste stand maar goed, 't is toch het een of het ander wat je zelf al zegt.. mooi resultaat iig!
|
||||
|
||||
en die wielen net ff buiten de schermen zetten, zou dat net niet wat verschil maken?
Ze vallen nu zo weg, terwijl de combi echt super is |
|
|||
|
|||
Quote:
Daar heb je wel gelijk in, ik had niet verwacht dat de wielen achter en voor zo naar binnen zouden komen met het zakken. Had expres nog wel smallere randen gekocht voor de voorwielen, maar misschien iets voor het volgende seizoen. Het is toch een beetje aftasten voor een gezins auto. Gr, Patrick. |
|
|||
|
|||
heel vet patrick echt een dikke 6
|
||||
|
||||
Gaaf, maar ik vind ze ook een beetje klein ogen.
|
|
|||
|
|||
Hele nette Golf!
|
||||
|
||||
Win!
|
|
||||
|
||||
Het resultaat is erg mooi geworden
|
|
|||
|
|||
Kleine verandering
Dankje mensen.
De Golf is zomer klaar, ik zat nog op een gitter met chromen bies en één GTD grill te wachten. Deze zijn binnen gekomen en heb ze gemonteerd, en het resultaat mag er wezen vind ik zelf. De Golf word nog voorzien van Cruise control dit heb ik wel nodig om naar eerste meeting te gaan, de eerste meeting word naar Oostenrijk. Gr, Patrick. Last edited by PVPMK1 : 29-03-2010 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Gaaf! Staat erg goed!
|
|
|||
|
|||
PVP MK's 6
Even een totaal plaatje met goed weer, en een kleine up-date wat gelijk met de cruise control word gemonteerd.
Ik zocht speciaal een model van een GTD omdat die grijze stiksels heeft. Op een stuur van een GTD zit natuurlijk een logo van een GTD op, die heb ik niet dus is dit een mooi alternatief. Gr, Patrick. |
|
|||
|
|||
wow, mooie wagen!! niets meer aan doen, ik vind hem super...
|
|
|||
|
|||
K zeg enkel dit ..
|