|
||||
|
||||
Ziet er erg gelikt uit zo
|
|||
|
|||
Die heb ik inderdaad van dichtbij gezien..Nu op de foto's gelukkig met mooier weer
Toen moest het dak van de garage nog afgebouwd worden... Gr Budi Quote:
|
|
||||
|
||||
dan van mijn garage??? ik weet van niets of ik heb een slecht geheugen.
|
|
||||
|
||||
zo vandaag weer heel wat gedaan, motorisch is hij bijna af, we hebben vandaag geprobeerd om hem te starten maar er zijn nog een paar dingetjes die aangepast moeten worden. foto's volgen
|
|
||||
|
||||
Super!!!!
|
||||
|
||||
BLIJBLIJBLIJ
Ben erg ben erg benieuwd Edwin . Mooie weer komt er aan Gr Jappie |
|
|||
|
|||
Echt heel erg knap!!
Ben ook van plan om met de tijd een 20Vt in mijn MKI te leggen,maar heb totaal geen besef van wat ik dan allemaal ga moeten aanpassen... |
|
||||
|
||||
het is niet zomaar klaar maar is wel te doen.
bedankt Siep, alleen moet Bas hier nog een dagje komen. het zal allemaal wel goed komen. |
|
||||
|
||||
zo vanavond de kleine dingetjes monteren en het schakelsysteem aansluiten, en dan maar duimen dat tie vanavond gaat lopen.
eindelijk nu maar hopen dat het mooi weer blijft. |
|
||||
|
||||
Veel succes ! ik hoop dat hij snel draait.
Moet echt nie simpel zijn om dat in te bouwen, heb je de hele kabelboom gebruikt van de audi? En past dat blok op je motor steunen enzo ? Golf zelf ziet er ook heel knap uit ! |
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag:
|
||||
|
||||
Kijk eens aan
Ziet er mooi uit Edwin! Mooi klaar voor Burgum jonge. Gr jappie |
|
||||
|
||||
mooimooi!
zijn echt maar een paar kleine dingetjes die ik zou aanpassen als ie van mij was |
|
|||
|
|||
ziet er leuk uit jochie
persoonlijk vind ik de motor wat te modern voor een golf 1 mooie KR past beter bij de auto IMHO maar het ligt er netjes in Last edited by Alberto : 12-06-2009 at 17:19. |
|
|||
|
|||
De dikstwe golf 1 die ik tot nu toe hier zie. wat een auto!
heb alleen geen idee welk blok je nou hebt gebruikt; je inlaat zit bij het schut bord, die 'runners' heb ik ook nog nooit gezien bij een 20vt? Maar nogmaals, wat een auto. kleur is echt super! |
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook een 20v motor Mooie golf zeg!
|
||||
|
||||
super dikke mk1
|
||||
|
||||
Echt super gedaan.. Machtige auto..
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat zei ik al, maar vraag me af welke, aangezien de inlaat heel anders is dan de 20vt ers die ik ken. maar absoluut een hele dikke golf |
|
||||
|
||||
Heel mooi ding! Vind het blok ook erg mooi, weer is wat anders...