|
||||
|
||||
Quote:
toen hij van mij was zag ie er zo uit: gertjan maakt er dit van:
|
|||
|
|||
ik doe ook nog wat aan rc militairemodelbouw
verder ook af en toe vissen en de kinderen natuurlijk |
|
||||
|
||||
Ik heb buiten de vw's aan hobby's, de vrouw mijn 2 dochters (6 en 1) en mijn vijver met koi's (stuk of 17). Oja en 1 x in het jaar VUURWERK.
René (Tiefleger) Last edited by Tiefleger : 01-06-2009 at 12:14. |
|
||||
|
||||
Gitaren!
|
||||
|
||||
Hobby's buiten VW:
Voetbal Darten Mountainbiken |
|
||||
|
||||
Zeven jaar geleden hebben we een huis gekocht waar we zeven maanden mee aan het verbouwen zijn geweest
Nu zijn we bijna twee jaar weer aan het verbouwen gegaan met het zelfde huis soort van verplichte hobby geworden.. Oja en biertje drinken om het stof weg te spoelen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga eens kijken maar volgens mij heb ik nog een entrance tickt van thunderdome 96. Denk ik. Is van het jaar dat thunder magazine ermee gestopt is. Grtz Jel
|
||||
|
||||
van vroegah heb ik nog steeds mijn lievige puch maxi in de schuur staan, moet er binnenkort weer eens mee verder
op de een of andere manier veranderd elk voertuig wat ik heb in een rat edit: en inderdaad, net als gertjan, voornamelijk in de huiskamer, ik mag er zelfs de baas spelen om daarop door te gaan, maak je borst maar nat Last edited by Jesse : 09-06-2009 at 09:58. |
|
||||
|
||||
Hobby's buiten vw's om
vriendin Motorcross/brommercross + het sleutelen vissen mountainbiken 106 rallye Bier drinken
|
||||
|
||||
goh, mountainbiken is popi hier? Doe ik ook erg graag in skoorl op mn pacemaxx
Verders: dol op macs, iphone, vormgeving, ben alweer 13 jaartjes dj/producer, altijd leuk. Verder klooi ik nog wat aan met r/c's, heb verschillende types staan, waaronder een FG sportline met 23CC zenoah welke altijd wel de aandacht trekt. |
|
||||
|
||||
hobbies buiten vw om:
RC petrol engined racewagentjes brommers is een beetje voorbij. gamen ben nog best een dikke gamenerd
|
||||
|
||||
Brommer was vanaf 18 jaar ook voor mij voorbij, maar sinds ik het 8 urencrossen weer heb opgepakt weer helemaal mooi. Weet eigenlijk ook niet of je het daar nog wel brommer kan noemen
Brommer van vorig jaar.
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 17-06-2009 at 13:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
jij speelt de baas, ik BEN de baas
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Neeee, niet Onur Turko hier ook al
|
||||
|
||||
Quote:
JA Siem ! het is en blijft een brommer als het niet harder dan 45km kan
|
|||
|
|||
boven 50 cc is een motor toch
Mijn hobby's buiten vw...uhmzz. Opeltjes pesten:P...nee. Nja achter pc hangen...stappen. en beetje fotograferen. |
|
||||
|
||||
Zoveel mogelijk hardcore feesten aflopen, CoD4 op de 360, internetten.....
|
|||
|
|||
Mijn hobby naast een gewone VW zijn aangepaste vw's
Zelf rijd ik standaard klasse en doe ook nog een kever onderhouden die ook gebouwd heb... |