|
||||
|
||||
Na lang wachten heb ik eindelijk antwoord gekregen van PON betreft de Audi
Omschrijving: Audi V8 Lim Exclusive Gkat Automaat Modeljaar: 1992 Productiedatum: 26-11-1991 Afleveringsdatum: 30-12-1991 Land: Italië Kleurcode buitenzijde: Z2 Opal Perleffekt metallic Kleurcode binnenzijde: PP Graphit Opties: - sun blind for rear window and rear doors - headphone connection rear - anti-theft warning system - alloy wheels BBS 8x16 Et 35 - tyres 225/50 ZR 16 Ik heb nu dus officiëel bewijs dat het een 4.2 is van modeljaar 1992. Er is dus inderdaad gerommeld met de gegevens bij de invoer in 2005. Als je op de RDW-site kijkt dan staat er 3.6 van bouwjaar 30-12-1989 Het aantal verkochte V8's in Nederland kon hij niet zeggen, omdat dit niet te traceren is. Wel kon hij mij vertellen dat er op dit moment in NL 74 x 3.6 op naam staan en maar 24 x 4.2 Dit is er dus 1 van de 24 geregistreerde V8 4.2 in NL! Ik ben helemaal tevreden
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
En ik heb nummer 2!
|
||||
|
||||
Blijft een mooie bak !!
|
||||
|
||||
Gaaf, voor mijn corrado ook eens aanvragen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor een VW is dat zo aan te vragen via het VW museum
|
||||
|
||||
s wel cool als je zo'n aparte auto hebt......
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, morgen maar eens even de slijpschijf pakken Wat een über lelijk ding zeg, misschien een idee voor de jouwe
|
||||
|
||||
Vandaag naar de dealer geweest om alle ontbrekende onderdelen te bestellen voor de neus van de auto.
Zo gauw ik alles binnen heb kan ik de wagen weer terug in elkaar gaan zetten en er weer lekker in gaan cruizen Voor de rest is de wagen heel grondig gepoetst in alle kieren enzo, ook de aluminium leidingen van de airco glimmen weer als een gek
|
||||
|
||||
goed bezig met deze auto . Mooie auto's zijn dit, en leuk dat je 1 van de slechts 24 hebt natuurlijk
|
|||
|
|||
Ziet er goed en super uit.
Houdt de auto maar goed in ere. |
|
||||
|
||||
Vandaag mijn V8 ook weer afgestoft en uit winterslaap gewekt. Wasbeurtje later was ie weer helemaal de oude. Maar moet toch ook eens die koplampen schoon maken, nu let ik erop dankzij jouw topic en stoort het me!
|
||||
|
||||
Wat een gave "schweinegeile Geldverkleinerungsmaschinen" zijn dit toch!
Dik respect dat je hem helemaal in originele staat brengt. Zo'n auto verdiend toch beter dan een "Autostyle tuning" uiterlijk. Greetz Ron |
|
||||
|
||||
Quote:
Nummertje 2 van de 24 is dus ook weer tot leven gewekt De koplampen schoonmaken is echt een aanrader, je moet helaas wel de komplete voorbumper enz eraf halen om ze los te kunnen maken Ik ben benieuwd naar het resultaat!
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u Ik vind het ook echt een heerlijke wagen, normaal hou ik van een mooie verlaging en dikke wielen. Maar aangezien een standaard V8 mij al fascineerd.....
|
||||
|
||||
Blijft een geweldige auto Nigel !! Leuk dat je hem zo origineel mogelijk laat.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Ralph, hoe is het met jouw Audi trouwens?
|
||||
|
||||
Quote:
Met de Audi gaat het prima, gelukkig geen verdere gebreken ontdekt. Er moeten wel nog een paar kleiene dingetjes gebeuren, maar dat komt wel. Alleen ontbreekt het aan tijd door mijn nieuwe job. Gr. Ralph.
|
|||
|
|||
Ik ben ook echt een voorstander van lekker origineel!
De eerste staat blijft voor mij de mooiste...1 van 24 Succes ermee verder |