|
||||
|
||||
Autoglas Veghel is echt een topzaak, scheelde bij mij op een simpele heldere Golf 2 voorruit al 55 euro in vergelijk met Autotaalglas, en dan was ie bij Autoglas Veghel nog eens met een zonneband ook!
|
|
||||
|
||||
Nieuwe toevoeging op het lijstje; achterste draagarm linksvoor. Hier zit sinds kort behoorlijke speling op, 3B kwaaltje.. Binnenkort maar eens maken
Oh ja, de scheur in de voorruit is onderhand 30cm geworden, met diverse bochten erin
|
||||
|
||||
w00t, 270000 km bereikt! Nog 10000 en dan een grote beurt incl d-riem
|
||||
|
||||
Quote:
Het is je weer gelukt Ruben De Passat staat er momenteel als bovenstaande fotoshop bij... Links heb ik 3 draagarmen vervangen, voor de 4e moest het sub-frame los. Deze draagarm was verder goed dus laten zitten. Aan de rechtse kant zat géén speling en aangezien het vervangen van de draagarmen nogal rotwerk is, deze ook maar lekker laten zitten (ik kan wel leukere dingen bedenken met dit weer ). Rondom zit nu een V-maxx schroefset. Aan de voorkant rijdt het erg lekker, achter vind ik het wat aan de stugge kant. Zal wel wennen zijn
|
||||
|
||||
Vandaag een netter stuur opgehaald bij medeforummer ThomasIV.
Schroefset rijdt verder prima, alleen zijn de voorbanden al erg beschadigd met happen in de spatborden De auto dus maar even weer wat hoger geschroeft. Aangezien die ook wel erg breed zijn icm een verlaging (235/40) heb ik vandaag ook maar twee nieuwe Falken 215/40/18 banden besteld. Achterop blijft nog even 235/40, maar die zullen t.z.t. vervangen worden door 225/40 met misschien nog een wielspacer van 10mm ertussen Komende week zal ik de auto weer eens flink wassen en poetsen voordat ik naar VAG-fest ga. Uiteraard dan ook weer een keertje foto's
|
|||
|
|||
ja klote v-maxx setjes... heb ik ook al gehad gijs, heb mijn spatborden al laten rollen, maar is nog niet top. Tip effe van die bumpstops tussen de veren drukken, zodat ie niet tever inveert...
Ziet er wel goed uit trouwens met de nieuwe verlaging
|
||||
|
||||
Leuk zeg die "goedkope" schroefsetjes.... kost je een 2 voorbanden en 2 spatborden erbij..
Staat er wel netjes bij zo....toppie
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Gijs, alleen jammer van die paar problemen.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
@ Rene; klopt idd. Alleen vraag ik me af of een kw setje dit voorkomen had. 235/40 is nogal een brede sjaak voor op de vooras De spatborden heb ik nog wel redelijk kunnen herstellen. De schade valt dus mee, maar voorkomen is beter dan genezen.
De bovenstaande foto is alleen nog maar een photoshop van ruben van een paar maanden geleden. De echte foto's moeten nog komen. (qua hoogte staat ie aardig gelijk als de shop)
|
||||
|
||||
Gisteren de Passat maar eens voor het eerst gewassen en gewaxt. Ook de velgen even eraf gehaald en helemaal schoongemaakt, deze zijn nu weer zilver Ik ben totaal geen poetser, maar bij een dagje VAG-fest kun je niet met een super vuile auto aankomen (zeggen ze..)
Als de andere voorbanden binnen zijn gaat ie denk ik nog iets zakken. Ik heb trouwens het verbruik gemeten, op en neer naar België. Dat was 1:20!!! Op de terugweg stevig terug gereden (een aantal keer naar de 180km/h gereden). Valt echt niet tegen dus
|
||||
|
||||
Blijft toch mooi die kleur op die auto. Netjes Gijsje!
|
|||
|
|||
Idd hele nette passat ! Mooie kleur !
|
||||
|
||||
Thnx! Ik heb de auto niet gekocht op kleur, maar achteraf gezien is het idd een hele mooie beschaafde kleur !
Gisteren zijn de nieuwe voorbanden binnen gekomen. Deze heb ik laten monteren omdat ik dat zelf niet aandurfde op het antieke bandenapparaat waarover ik de beschikking heb Voorop liggen nu Falken ZIEX ZE-912 215/40/18, staat een stuk netter.
|
||||
|
||||
Vandaag twee deukjes op de uitdeukdag weg laten halen. Vandaag ook maar eens bedacht om de laatste foto's te schieten op de zomervelgen. Morgen gaat het staal er weer onder.
Deze stonden nog niet op de foto... de nieuwe 215/40 voorbanden. Ten opzichte van de 235/40 achterbanden; De auto is erg vies, maarja 't is ook een daily he Binnenkort maar eens groot onderhoud plegen. Ook gaat waarschijnlijk de retro-fit roetfilter er onderuit en gaat de EGR afgedopt worden.
|
||||
|
||||
Blijft mooi Gijs, al een achterklep gevonden?
|
|
||||
|
||||
Thnx Arne!
Nee nog geen klep gevonden, wel al verschillende poging ondernomen maar ze liggen niet voor het oprapen. Ik ben ook op zoek naar originele Xenon units, kunststof wielkuipen, kunststof beplating voor onder de motor, electrische engelse rechtse buitenspiegel, etc, etc.
|
||||
|
||||
Quote:
Welk merk heb je hier, en wat is de breedte van de velg?
|
||||
|
||||
staat toch wel zeer netjes zo met deze velgen + verlaging!!!!
die van mij word 1ste week november helemaal gepoetst van binnen en buiten (als ik op cuba zit ) dus dan kan hij schoon de winter in succes naar het zoeken van een achterklep + rest |
|
|||
|
|||
Quote:
Je kunt niet alles hebben he rene